خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب مشاور بانوان فرماندار کهگیلویه به پیام های تسلیت رحلت آیت الله تقوی

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۱۲۳

مشاور امور بانوان فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرامی خود به ارسال پیام تسلیت ها و تبریک ها در مناسبات مختلف واکنش نشان داده و از آن به نامِ " مسابقات تسلیت و تبریک گویی " یاد کرده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حمیده زعیمی در صفحه اینستاگرامی خود بعد از درگذشت " آیت الله آ میراحمد تقوی " موسس اولین حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیام های تسلیت ارسالی به این واقعه، واکنش عجیبی نشان داده و دلیل حجم فراوان این پیام ها را چشم و هم چشمی مسئولان دانسته است.

متن پیام مشاور بانوان کهگیلویه در این ارتباط عینا منتشر می‌شود:

« اندرحکایت مسابقات تسلیت و تبریک گویی...

در هر حادثه و اتفاقی که پیشامد می‌کند و یا انتصابی که صورت می‌گیرد بیش از هرآنچه چشم ها را خیره می‌کند مسابقه تسلیت گویی است بخصوص اگر فرد متوفی دارای قدرت سیاسی و اجتماعی باشد و یا انتصابی دندان‌گیر صورت بپذیرد. سایت‌ها جولانگاه تبریک و تسلیت گوی‌یها می شود که مبادا کسی از این مسابقه عقب بماند.  افرادی مانند آ میراحمد تقوی رحمه الله علیهم اگر انسانهایی ساده زیست و بی تکلف بودند آنچه در برابر این افراد انجام می‌دهیم ترویج روحیه تملق و ریا است.

حضور پرشور مردم خود گواه ارزشی و جایگاه این انسان بود اما اگر قرار بر تسلیت و تبریک باشد به نمایندگی می‌توان اکتفا کرد به مجمع نمایندگان و استاندار و چند مورد دیگر. این چند روزه شاهد حجم عظیمی از پیام های تسلیت بودیم و چشم و هم چشمی ها در فرستادن پیام تسلیت. در حوادثی مانند فاجعه سقوط هواپیما و یا سانچی و ....... # به(آیا) همچنین مسئو‌لان رقابت سنگینی دارند در عرض تسلیت ها#  ...پروردگار عاقبت ملت ایران ختم به خیر بفرما.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز