کد خبر: 780786 A

کارشناس خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری خدمات معاونت مشترکان این شرکت به دفاتر پیشخوان خبرداد و تاکیدکرد متقاضیان نیازی به حضور در ستاد شرکت و نواحی دیگر را ندارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید علی اکبر دانشگر در نشست آموزشی برخی از مسئولان دفاتر پیشخوان در یاسوج گفت: نرم افزار ارائه خدمات به مشترکان برق در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی شده و متقاضیان برای دریافت و پیگیری این خدمات نیازی به مراجعه حضوری در ستاد شرکت و یا سایر ادارات تابعه این شرکت در سراسر استان را ندارند.

وی با تشریح مراحل ارائه خدمات مشترکین در پرتال شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: متقاضیان با مراجعه به آدرس https://www.kbedc.ir/ در آیتم " میز خدمات الکترونیک " براحتی می توانند خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

کارشناس خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان اگر نتوانسته و یا نخواستند با استفاده از تلفن های همراه خود از خدمات پیش‌بینی شده در " میز خدمات الکترونیک " این شرکت بهره مند شوند می توانند به دفاتر پیشخوان در شهرستان های هشتگانه این استان مراجعه و خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

دانشگر با اشاره به برخی از خدمات پیش بینی شده در این ارتباط، خاطرنشان کرد: ثبت تقاضای انشعاب جدید، ثبت تقاضای افزایش یا کاهش قدرت، ثبت تقاضای ادغام یا تفکیک انشعاب، ثبت درخواست جمع آوری انشعاب، ثبت درخواست تغییر نام مشترک و صدور قبض المثنی از نمونه این خدمات است.

وی، ثبت درخواست جابجایی کنتور، ثبت درخواست اصلاح مشخصات انشعاب، ثبت درخواست تست کنتور و ثبت درخواست و تشکیل پرونده خسارت بیمه را از دیگر خدمات حوزه معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاتر پیشخوان و یا تلفن های همراه عنوان کرد.

 دانشگر افزود: متقاضیان می توانند از امروز هم با استفاده از تلفن های همراه و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان از خدمات معاونت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق این استان بهره مند شوند.

 

 

استان کهگیلویه و بویراحمد الکترونیک برق تلفن های همراه نرم افزار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر