خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا از یاسوج:

هیات اجرایی گچساران برای تائیدصلاحیت تاجگردون تحت هیچ فشاری نبود

هیات اجرایی گچساران برای تائیدصلاحیت تاجگردون تحت هیچ فشاری نبود
کد خبر : ۱۴۲۰۴۱۲

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه گفته شود اعضای هیات اجرایی گچساران بخاطر تائید صلاحیت آقای تاجگردون استعفاء داده و یا احکام آنان لغو شده، اصلا صحت ندارد.

" روانبخش دیهیم خوب" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که در برخی محافل از لغو احکام اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهم در شهرستان گچساران پس از تائیدصلاحیت " غلامرضا تاجگردون" در این هیات خبر می‌دهند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: خیر، چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و اساسا چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی با تاکید براینکه هیات اجرایی دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بر اساس قانون عمل کرده و پایبند به تمامی موازین قانونی بوده است، خاطرنشان کرد: تائید صلاحیت تاجگردون نیز تحت هیچ فشاری صورت نگرفت و اعضای هیات اجرایی، خودشان براساس قانون راجع به این تائید صلاحیت عمل کردند.

فرماندار گچساران گفت: در هیات اجرایی و یا هر مجموعه دیگری، اختلاف سلیقه ها وجود دارد و این اختلاف سلیقه‌ها هم یک اَمر طبیعی است، اما اینکه گفته شود اعضای هیات اجرایی گچساران بخاطر تائید صلاحیت آقای تاجگردون استعفاء داده و یا احکام آنان لغو شده، اصلا صحت ندارد.

دیهیم خوب با تاکید براینکه در بررسی تائیدصلاحیت " آقای غلامرضا تاجگردون" اگر مشکلی وجود داشت به‌طور حتم هیات اجرایی صلاحیت ایشان را تائید نمی کرد، یادآورشد: قانون فصل الخطاب ما بوده و ما نیز براساس وظیفه شرعی خود باید به قانون عمل کنیم و خارج از قانون را قبول نداریم.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود فشارهای فراوانی برای لغو احکام هیات اجرایی گچساران پس از تائیدصلاحیت تاجگردون به خود شما به‌عنوان فرماندار وارد شد، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این موضوع هم مانند همان موضوع لغو و یا استعفای اعضای هیات اجرایی اصلا صحت ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز