کد خبر: 633947 A

مدیر مرکز امداد آب و فاضلاب سنندج مطرح کرد:

مدیر مرکز امداد و حوادث آب و فاضلاب شهری سنندج گفت: طی ۷ ماهی که از فعالیت این مرکز ، ۶۲۱۷ حادثه رفع شده که از این تعداد ۴۴۸۷ حادثه در بخش آب و ۱۷۳۰ حادثه در بخش فاضلاب بوده است.

به گزارش ایلنا، حمید شالپوش با اعلام این مطلب افزود: ساختار جدیدی در مرکز امداد و حوادث ایجاد شده که نقطه آغاز آن از بیستم آبان ماه سال گذشته بوده است.

وی افزود: چارت سازمانی آب و فاضلاب شهر سنندج از گذشته به این صورت بود که دارای ۴ منطقه بهره‌برداری و اتفاقات بود که پس از تغییر مدیریت ارشد مجموعه و بررسی های انجام شده با توجه به حجم زیاد اتفاقات و عدم ترمیم به موقع هدر رفت آب، تصمیم به متمرکز شدن مناطق در بحث امداد و حوادث گرفته شد.

مدیر مرکز امداد و حوادث آب و فاضلاب شهری سنندج گفت: از سال گذشته سامانه ۱۲۲ که پل ارتباطی ما و مشترکان است، وسعت، ابعاد و ساختار جدیدی به خود گرفته و هر نوع حادثه اعم از حوادث بخش آب (انشعابات شبکه های اصلی و فرعی و خط انتقال) تنش آبی، افت فشار و گرفتگی در بخش فاضلاب به این سامانه اعلام و ثبت حادثه می شود و سپس به صورت اتوماتیک به حوزه امداد و حوادث ارجاع و در این مرکز در ۴ مرحله بر روی اتفاق کار می شود.

شالپوش این ۴ مرحله را دریافت امداد، اعزام اکیپ، آغاز عملیات و پایان عملیات عنوان کرد و گفت: این فرآیند به نوع حادثه و شرایط محل وقوع بستگی دارد و تلاش کرده ایم با توجه به نیروی انسانی و تجهیزات در اختیار، متوسط زمان رفع حادثه را نیز به پائینتر از میانگین کشوری برسانیم.

وی با یادآوری کاهش زمان رفع حادثه از دو روز به ۵ ساعت خاطرنشان کرد: مهمترین اقدامی که موجب این تسریع در کار شد، متمرکز سازی امداد و حوادث بود، چراکه موجب می شود صدور دستور و نظارت از یک نقطه انجام شود و چند فیلتر یا گام نیز برای فعالیتها پیش بینی شده که روند اجرا و رفع اتفاق را تسریع می‌بخشد.

شالپوش تصریح کرد: پس از رفع هر حادثه، پایان کار ثبت می شود و وارد سامانه ۱۲۲ می شود و حدود نیم ساعت بعد، همکاران این سامانه با مشترکان تماس گرفته و میزان رضایت آنها از فعالیت انجام گرفته را جویا می شوند و خوشبختانه مردم تاکنون اظهار رضایت داشته اند.

آب و فاضلاب نیروی انسانی سنندج حادثه تغییر مدیریت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر