کد خبر: 777382 A

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی از امکان بهره‌برداری اپلیکیشن همراه سلامت تامین اجتماعی "هستا"در راستای ارتقاء و تسهیل ارائه خدمات به مراجعین محترم در مراکز درمانی ملکی و طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا، «علی معیری» اظهار داشت: در حال حاضر این اپلیکیشن در دو بخش ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین مراکز درمانی و اطلاع رسانی به پزشکان همکار سازمانی پیاده سازی شده است. 

وی افزود: مشاهده سوابق پرونده بستری مراجعین به مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی، مشاهده سوابق پرونده سرپایی، امکان اخذ نوبت از مراکز درمانی ملکی جهت خدمات پاراکلینیک و غیره سازمان تامین اجتماعی و پیگیری نوبت‌های اخذ شده، از مهمترین امکانات فراهم شده در این اپلیکیشن است.

معیری ادامه داد: همچنین امکاناتی نظیر مشاهده کارنامه عملکرد پزشکان، آمار نسخ سرپایی، آمار عملکرد ماه، لیست بیماران ترخیص شده و بستری، مشاوره های درخواستی و غیره برای پزشکان همکار سازمانی در این اپلیکیشن فراهم شده است.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: دانلود و نصب اپلیکیشن هستا "نسخه Android" از طریق آدرس https://cafebazaar.ir/app/sata.Apk.NobatDarman/?l=fa امکانپذیر است و کاربران با وارد نمون کدملی و سال تولد، امکان ثبت نام خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین این اپلیکیشن در "نسخه ios" به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی اپلیکیشن هستا
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر