کد خبر: 775536 A

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار:

دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران و رابطین امور مجلس وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، چهارشنبه ۲۹ خرداد به ریاست معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های این وزارتخانه در محل بانک رفاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بانک رفاه، مشاوران وزیر، رابطین امور مجلس سازمان بهزیستی، تامین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه عشایری و‌ روستایی از جمله شرکت کنندگان این جلسه بودند.

میرهادی قره سیدرومیانی (معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه فعالان حوزه مجلس گفت: این شورا جهت ارزیابی، هماهنگی بیشتر و هم اندیشی در جهت ارتقای خدمت‌رسانی به نمایندگان مجلس برگزار شده است.

او افزود: این جلسات هماهنگی بسیار راهگشاست و باعث خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و نمایندگان آنان و ارتقای وضعیت پاسخگویی به اربابان رجوع وزارتخانه می‌شود.

قره سیدرومیانی گفت: به هیچ عنوان نباید رفتار انفعالی داشته باشیم و حرکت ما، حتما باید فعال و پویا باشد، زیرا حجم کاری این وزارتخانه بسیار بالاست و اگر حالت انفعال داشته باشیم، عملکرد ضعیفی خواهیم داشت.

او خاطرنشان کرد: باید فعالیت و اقدامات ابداعی داشته باشیم و سیاستی واحد اتخاذ شود. برای مثال ما در حوزه معاونت امور مجلس اقداماتی همچون اطلاع رسانی‌های دقیق رسانه‌ای، طراحی آمارهای کمی و کیفی بر بستر محتوای دیجیتال، راه‌اندازی پیگیری الکترونیک مکاتبات و پایگاه اطلاع رسانی معاونت و... انجام داده‌ایم.

او گفت: همه ما باید پاسخگو باشیم و این جلسات استمرار داشته باشد.

قره سیدرومیانی خاطرنشان کرد: همه مسئولان وزارتخانه باید پاسخگو نمایندگان از طرق مختلف مخصوصا تلفنی باشند.

سیدضیاء الدین شجاعی برهان (مشاور وزیر) نیز گفت: این جلسات باید استمرار داشته باشد و قطع نگردد. پاسخگویی به نمایندگان بسیار مهم است و حتما باید انجام شود.

او خاطرنشان کرد: همه امور مجلس باید فقط زیر نظر معاونت امور مجلس وزارتخانه انجام گیرد و این جلسات لازم است دو هفته یک بار برگزار شود.

محمدعلی سهمانی (مدیرعامل بانک رفاه) نیز گفت: ارتباط ما با مجلس قابل قبول است و حضور در کمیسیون‌ها هم مرتبا انجام گرفته است.

او افزود: بانک رفاه متعلق به همه مخصوصا بازنشستگان و کارگران عزیز است و الان حدود ۲۰ میلیون مشتری و سه میلیون حقوق‌بگیر داریم و هیچگاه زیان‌ده نبوده‌ایم و یک بانک سود‌ده هستیم.

سهمانی خاطرنشان کرد: در سیستم مدیریتی‌مان، طوری عمل کردیم که کار در زیرمجموعه‌ها انجام می‌گیرد و سیستم پویایی در اختیار داریم که پیشبرد کارها معطل یک نفر نمی‌ماند.

وزارت کار وزارت کار ،تعاون و رفاه اجتماعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر