خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

کارگزاران مخابرات روستایی: اگر قرارداد امضا نکنیم حقوق‌مان را نمی‌پردازند/ مدیرعامل مخابرات: قرارداد همه مزایا و رفاهیات را دارد و هیچ فشاری در کار نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۳۹

کارگزاران مخابرات روستایی کشور می‌گویند: فشارها برای امضای قراردادهای فاقد مزایای قانونی شدت گرفته است؛ این درحالیست که مدیرعامل مخابرات می‌گوید قراردادها واجد همه مزایای مندرج در قانون کار هستند و فشاری در کار نیست.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از افزایش فشارها بر کارگزاران مخابرات روستایی انتقاد کردند.

به گفته‌ی این نمایندگان کارگری، معاونت مالی شرکت مخابرات ایران به ناظرین مالی مناطق مخابرات استان‌ها اعلام کرده است مادامی که کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد ارسالی را امضا نکنند، حقوقی پرداخت نخواهد شد.

نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی کشور می‌افزایند: با این اقدامات قصد دارند کارگزاران را مجبور به پذیریش قراردادی نمایند که دارای اشکالات حقوقی و فنی‌ست تا از این مسیر بتوانند به اهداف خود در خصوص کم کردن هزینه‌های جاری شرکت رسیده و به اصطلاح سودآوری شرکت را افزایش دهند.

مجید صدری (مدیرعامل شرکت مخابرات ایران) در این رابطه می گوید: هیچ فشاری در کار نبوده؛ ما چون حکم دیوان عدالت مبنی بر لزوم دائمی شدن کارگزاران مخابرات روستایی صادر شده، قراردادهایی را تنظیم و به کارگزاران ارائه کردیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر قرارداد را امضا نکنند، چه خواهد شد، گفت: براساس ضوابط شغلی، قرارداد باید امضا شود؛ اگر امضا نکنند، هم برای آنها مشکل پیش می‌آید و هم برای مجموعه مخابرات.

صدری در ارتباط با ماهیت قراردادها و ادعای کارگزاران مخابرات روستایی مبنی بر اینکه قراردادها فاقد مزایا و رفاهیات قانونی‌ست، گفت: قراردادهای تنظیم شده هرچه قانون کار گفته دارد؛ در واقع همه الزامات قانون کار و مصوبات شورای عالی کار در این قراردادها رعایت شده است و هیچ فشاری در کار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز