کد خبر: 738993 A

رئیس مرکز فناوری اطلاعات بهزیستی:

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور گفت: سامانه شفافیت سازمان بهزیستی اطلاعات ۴۰ هزار مرکز خدمات دولتی و غیردولتی این سازمان را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبا بریمانی (رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور) در نشست خبری سامانه‌های شفافیت و سامانه ناظر مرکز فرماندهی و کنترل سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور که در محل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی همواره شفاف سازی را در دستور کار قرار داده است. از این رو سامانه‌ای طراحی شد تا اطلاعات ۴۰ هزار مرکز خدمات دولتی و غیر دولتی سازمان بهزیستی در دسترس عموم جامعه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۴۶ هزار خانواده از مرکز اعتبار سازمان مستمری خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند، بیان کرد: ۸۰۰ مرکز شبانه روزی معلولان و سالمندان در حال حاضر یارانه خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند.

در ادامه این نشست امیر محرابی (معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بهریستی) در توضیح این سامانه تشریح کرد: در عین حال ۱۸ هزار و ۵۰۰ قرارداد و تفاهم نامه در این سامانه در اختیار مردم قرار گرفته است. مردم از این طریق میتوانند اطلاعات پیمانکاران مرتبط با سازمان بهزیستی را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات ۴ هزار و ۷۰۰ پیمانکار سازمان بهزیستی به تفکیک استان و شهرستان از طریق این سامانه قابل مشاهده است، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته اطلاعات خیرین و داوطلبانی است که کمک‌های نقدی، غیر نقدی، کالایی و خدماتی را به سازمان بهزیستی انجام می‌دهند.

محرابی افزود: این اطلاعات با در نظر گرفتن ملاحظاتی ثبت شده است. بخش دولتی در فاز اول اجرا می شود و فاز دوم بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

فریبا بریمانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر