خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری بروجرد تجمع کردند/عضو شورای شهر: در تلاشیم مطالبات را پرداخت کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۰۴

صبح امروز برای دومین روز متوالی تعدادی از کارگران شهرداری بروجرد مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز کارگران شهرداری بروجرد برای دومین روز متوالی در اعتراض به ۹ ماه معوقات مزدی خود به ساختمان شهرداری و شورای شهر مراجعه کردند.

این کارگران که مدعی هستند دستمزد آنها در ۹ ماه گذشته پرداخت نشده، می‌گویند: در شرایط فعلی که دو ماه به آغاز سال نو باقی است نگران استمرار وضعیت فعلی و تامین هزینه‌های زندگی خود هستیم.

کارگران شهرداری بروجرد می‌گویند: شهرداری هیچ برنامه‌ای برای پرداخت بخشی از مطالبات‌مان را ندارد.

محمد پرهام، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با تایید اجتماع صنفی کارگران گفت: پرداخت مطالبات معوقه مزدی کارگران شهرداری در اولویت شورای شهر است و در این راستا نیز اقداماتی انجام شده است.

به گفته وی؛ اعضای شورای شهر با اخذ وام ۳۰ میلیارد ریالی و طرح فروش برخی املاک تلاش می‌کنند تا مشکل کارگران شهرداری را برطرف نمایند ولی تحقق این مهم با توجه به بروکراسی اداری نیاز به زمان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری بروجرد چند میلیارد ریال از اشخاص حقیقی و حقوقی طلب دارد، افزود: عمده این طلب‌ها مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ است که اگر آن را دریافت نماید مشکل شهرداری و ۹ ماه حقوق معوقه کارکنان برطرف می‌شود.

عضو شورای شهر بروجرد بیان کرد: عده‌ای از افراد در این تجمات قصد ایجاد اختلال در سیستم شهرداری و شورای شهر را دارند که این مهم موجب خلل در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

شهرداری بروجرد در قالب ۲ منطقه دارای یک هزار و ۷۰۰ نیرو است که در سال‌های اخیر در برخی مواقع حقوق‌های آنها با تاخیر پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز