کد خبر: 709014 A

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی در خصوص شیوه‌های نوبت‌دهی در شعب این سازمان گفت: نوبت‌دهی شعب تامین اجتماعی از طریق وب سایت ، تلفن همراه و حضوری انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی معیری گفت: سامانه نوبت‌دهی متمرکز و غیرحضوری در بستر تلفن همراه از طریق USSD و وب reserve.tamin.ir جهت اخذ نوبت و براساس سرویس کاتالوگ سازمان تامین اجتماعی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از راه‌اندازی این سامانه، مدیریت تقاضای مراجعین به شعب و به تناسب آن مدیریت و تخصیص ظرفیت مناسب، جهت ارائه خدمات تعریف شده است و به صورت موازی و در کنار روش سنتی اخذ نوبت تنها به عنوان روشی موازی در جهت تسهیل‌سازی و صرفه‌جویی در زمان مراجعه‌کنندگان به شعب عملیاتی شد.

 معیری با بیان اینکه دریافت نوبت با روش‌های الکترونیکی کاملاً اختیاری است و ارائه خدمات در شعب منوط به اخذ نوبت‌دهی اینترنتی نیست، خاطرنشان کرد: آموزش اخذ نوبت به مردم در شعب تامین اجتماعی توسط کارکنان انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر اقدامات لازم جهت راه‌اندازی نوبت‌دهی غیرحضوری روی سرشماره #۱۴۲* از طریق اپراتورهای رایتل و ایرانسل در دست اقدام است و بزودی فعال می‌شود.

وی افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که امکان اخذ نوبت به تفکیک هر خدمت، روز و ساعت‌هایی که دارای ظرفیت خالی است برای مخاطبین قابل انتخاب است و ضمن ارسال پیامک یادآوری، امکان اخذ بازخورد و میزان رضایت مخاطبین نیز در آن فراهم شده است.

 معیری با اشاره به دریافت بازخورد از مخاطبان در خصوص نوبت دهی حضوری و غیرحضوری در شعب سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس نتایج بدست آمده بیش از ۶۵ درصد مردم رضایت خود را در خصوص راه‌اندازی این سامانه و با توجه به کاهش زمان انتظار اعلام کرده‌اند.

سیستم نوب دهی در شعب تامین اجتماعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر