خبرگزاری کار ایران

مراجعه کارگران خط شش قطار شهری تهران به دادسرا/پیمانکارمکلف به پرداخت بخشی از مطالبات شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۴۷

تعدادی از کارگران پیمانی پروژه خط شش قطار شهری تهران ظهر امروز بعد از اجتماع مقابل دفتر مرکزی شرکت سابیر بین‌الملل (پیمانکار پروژه ) با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران واقع در شهرک غرب، از مسئولان قضایی کشور درخواست استمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پروژه ساخت خط شش قطار شهری تهران در تماس با ایلنا گفتند: پس از اجتماع صبح امروز در  مقابل ساختمان مرکزی شرکت سابیر بین‌الملل، برای استمداد به دادسرای ناحیه دو تهران واقع در شهرک غرب مراجعه کردیم تا مسئولان قضایی کشور پیگیر مشکلاتمان باشند.

کارگران گفتند: مسئولان قضایی ناحیه دو تهران با تنظیم صورتجلسه‌ای موضوع مطالبات ما را پیگیری کردند.

به گفته آنها، در جلسه‌ای که با چند نفر از نمایندگان کارگری و کارفرما در داسرای ناحیه دو تهران برگزار شد، شرکت سابیر بین‌الملل مکلف به پرداخت دو ماه از شش ماه معوقات مزدی به همراه عیدی سال گذشته کارگران حداکثر تا پایان وقت اداری فردا دوشنبه شده است.

طبق گزارش کارگران، در پروژه ساخت خط شش قطار شهری تهران حدود ۲ هزار کارگر در بخش‌های مختلف تحت مسئولیت شرکت سابیر بین‌الملل مشغول کارند که در شش ماهه گذشته مطالبات مزدی و بیمه‌ای آنها به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز