خبرگزاری کار ایران

فعالان کارگری هفت تپه حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۳۰

جمعی از فعالان کارگری شاغل در مجتمع نیشکر هفت تپه با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های داغدیده‌ی حمله تروریستی اهواز، این اقدام را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، در متن بیانیه فعالان کارگری شاغل در مجتمع نیشکر هفت تپه آمده است:

رعاب و خشونت محصول نظام سرمایه‌داری است

ما معتقدیم کسی که دست به خشونت می‌برد، می‌ترسد. کسانی که در این دوره متوسل به اسلحه می‌شوند نه تنها مشروعیتی ندارند بلکه مخالف آزادی و رسیدن زحمتکشان به حقوق خود هستند، تفنگ در دستان سرکوبگران است و زحمتکشان سلاح‌شان در کارهای جمعی و به طور مشخص اعتصاب و کارهای مدنی است. کسانی که ارعاب و وحشت تولید می‌کنند، می‌دانند عدالت و آزادی خارج از تفنگ و گلوله‌ بدست می‌آید و اینها تنها پیام‌رسانان مرگ و نابودی هستند که وقتی با منطق تفنگ به دنبال تغییر شرایط بنفع خودشان هستند به واقع تن به قانون جنگل می‌دهند مانند تنازع بقا در جنگل که هیچگاه پیروز نخواهند شد و می‌خواهند ضعفا را بدرند که دستگیری‌هایی که به همراه خواهد داشت خود شاهدی است بر این ادعا.

حمله نظامی دیروز یادآور خالد اسلامبولی و ترور سادات بود که فقط خون بسیاری ریخته شد چه بیگناه و باگناه فرقی نمی‌کند‌ اما نه تنها تغییری حاصل نمی‌شود بلکه نتیجه معکوس دارد و به واقع دشمنان اصلی زحمتکشان می‌خواهند سوءاستفاده کند و مطالبه‌گری و حق و حقوق کارگران و زحمتکشان و اقوام را از بین بیرند. طبقه‌ای که دارای یکسری حقوق طبیعی و انسانی است. ما ضمن محکوم کردن حادثه‌ی فجیع و غیرانسانی اهواز، اعلام می‌کنیم  زحمتکشان و طبقه کارگر در خوزستان علیرغم تمامی تفاوت‌های نژادی و قومی_مذهبی، اما به یکسان مورد نابرابری‌های طبقاتی قرار دارند زیرا شکاف طبقاتی، بیکاری، گرسنگی وفقر، نژاد و مذهب و جنسیت نمی‌شناسند.

با آرزوی دنیایی عاری از هرگونه اشکال خشونت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز