خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری اصفهان چندین ماه معوقات مزدی دارند/شهرداری پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۶۷

یک عضو شورای شهر اصفهان از تاخیر چند ماهه دستمزد کارگران شاغل در مجموعه شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: شهرداری اصفهان در اسرع وقت به مسئله پرداخت مطالبات کارگران شهرداری پایان دهد.

به گزارش ایلنا، «کوروش محمدی» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: امروز بخش عظیمی از کارگران شهرداری حقوق خود را دریافت نکردند و چندین ماه است که حقوق آنها به تعویق افتاده که این وظیفه رسانه‌هاست که بتواند مطالبات مردم را پیگیری کند.

او با بیان اینکه شهرداری اصفهان در اسرع وقت به مسئله پرداخت مطالبات کارگران زیر مجموعه خود اقدام کند، بیان داشت: اصحاب رسانه منتظر ابلاغ تذکرات و نطق‌ها نباشد و خود پیگیر مطالبات مردم از مسئولان باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم که نقایص را به ما اعلام کنند و پیگیر ضعف‌های شورا و همچنین انعکاس دهنده نقاط ضعف شهر باشند و از مسئولان بخواهند که اقداماتشان در راستای رفع نواقص و کاستی‌های شهر بگویند.

در این زمینه اصغر برشان (عضو دیگرشورای اسلامی شهر اصفهان) نیز به ضرورت پرداخت مطالبات مزدی کارگران شهرداری تاکید کرد و گفت: در این زمینه شهرداری باید پاسخگو باشد که چرا تاکنون حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده و چه موانعی بر سر راه پرداخت حقوق کارگران وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز