خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان پتروشیمی آبادان مقابل فرمانداری

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۴۹

جمعی از بازنشستگان پتروشیمی آبادان روزگذشته( دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) مقابل ساختمان فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، صبح دیروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) شماری از بازنشستگان پتروشیمی آبادان مقابل ساختمان فرمانداری ویژه آبادان تجمع کردند.

این بازنشسته‌ها که خواستار وصول مطالبات محقق نشده و پرداخت به موقع مستمری بازنشستگی خود هستند، می‌گویند: حقوق بازنشستگان پتروشیمی آبادان توسط صندوق کارفرما پرداخت می‌شد و اخیرا این صندوق در پیامک‌هایی به بازنشستگان اعلام کرده که دیگر حقوق بازنشستگی آنها را پرداخت نمی‌کند.

به گفته آنها، در بدترین شرایط در پتروشیمی آبادان مشغول کار بودیم و در طول مدت اشتغالمان سهم بیمه ما از حقوق کسر شده و حالا موقع آن است که بیمه بازنشستگی به موقع حقوق حداقلی ما را پرداخت کند.

این بازنشستگان در ادامه می‌گویند: در آستانه ماه مبارک رمضان این انصاف نیست که حقوق بازنشستگی ما قطع شود.

در این زمینه احمد شاکری (عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان آبادان) گفته است: صندوق بازنشستگی کشوری به دلیل بدهی ۲۰ میلیارد ریالی پتروشیمی آبادان به این صندوق حاضر به پرداخت حقوق بازنشستگان نیست.

احمد شاکری اظهار داشت: این موضوع به صورت پیامکی به اطلاع بازنشستگان رسیده و حقوق اردیبهشت آنها نیز تاکنون پرداخت نشده است.

به گفته وی، حقوق بازنشستگان پتروشیمی آبادان بیستم هر ماه واریز می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز