خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در کرج اتفاق افتاد؛

کارگران مناطق دو،پنج وشش شهرداری کرج تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۵۱

صبح روز گذشته کارگران خدماتی منطقه دو،پنج وشش شهرداری کرج در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود دست از کار کشیده و تجمع کرده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا،  صبح دیروز  (شنبه، ۱۸ آذر ماه) حدود ۵۰ نفر از کارگران خدماتی مناطق دو، پنج و شش شهرداری کرج مقابل ساختمان شهرداری این شهر  تجمع کرده‌اند.

براین اساس گزارش منابع خبری دلیل تجمع این کارگران را پرداخت نشدن دست کم ۳ماه از معوقات مزدی  عنوان شده‌است.

از قرار معلوم این کارگران بخشی از نیروهایی هستند که از طریق شرکت‌های پیمانکاری در شهرداری کرج مشغول کارند.

طبق ادعای معترضین، جدا از مطالبات مزدی  چندین ماه حق بیمه آنها نیز به حساب تامین اجتماعی پرداخت نشده و برای همین تمدید دفترچه بیمه‌های آنها با مشکلاتی مواجه است.

در مقابل این وضعیت پیمانکاران شهرداری کرج همواره این ادعا را دارند که به دلیل پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی امکان پرداخت به موقع مزد کارگران را ندارند.

در این زمینه «اکبر سلیم نژاد» عضو شورای شهر کرج  با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری کرج به دیگر رسانه‌ها گفته‌است: پیگیر مطالبات کارگران شهرداری کرج هستیم.

به گفته وی تجمع کنند‌گان کارگران مناطق دو ،پنج وشش شهرداری کرج هستند که دست کم دو تا سه ماه معوقات مزدی از کارفرمایان خود طلبکارند.

گفتنی‌است همچنین در اجتماع دیروزکارگران خدماتی شهرداری کرج دوعضودیگر شورای شهر کرج به اسامی «عباس زارع» و«منصور وحیدی» حضور داشتند که هر کدام از آنها بصورت جدا گانه وعده رسیدگی به مشکلات کارگران را دادند که بدین ترتیب اعتراض یک روزه کارگران خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز