خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

رمضان ماه یادآوری فقراست/ بهار زمانی فرا می‌رسد که سفره‌های کارگران رنگین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۹۷

دبیرکل خانه کارگر گفت: بهار دل‌های ما زمانی فرا خواهد رسید که هر روز صدها و هزاران سفره باز و پربار شود تا همگان رحمت خداوندی را در وجودشان و در سفره‌هایشان احساس کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت به همه مسلمان ایران و جهان و کارگران، گفت: مساله مهم در این ایام، توجه به فلسفه ماه رمضان و مناسک روزه و افطار است. فلسفه رمضان و روزه داری، توجه به فقرا و کوشش در راه این توجه است.

او ادامه داد: بهار دل‌های ما زمانی فرا خواهد رسید که این توجه به حداکثر برسد و هر روز صدها و هزاران سفره باز و پربار شود تا همگان رحمت خداوندی را در وجودشان و در سفره‌هایشان احساس کنند.

وی افزود: تنها معنای همرنگی و زیبایی بهار، همین یادآوری فقرا و زحمتکشان است به خصوص آن‌هایی که حتی توان انداختن یک سفره کوچک در خانه‌هایشان را ندارند. در این ایام باید به یاد اینها باشیم و با کوشش در راه بهبود وضعیت این گروه ها، سفره‌هایشان را در ایام ماه مبارک رمضان رنگین کنیم.

محجوب با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید بیش از هر زمان به یاد فقرا و کارگران زحمتکش باشیم، اضافه کرد: ماه مبارک رمضان بر همه به خصوص کارگران مبارک باد؛ امیدواریم روزی برسد که سفره‌های کارگران زحمتکش رنگین باشد و دیگر دغدغه نان و زندگی حداقلی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز