خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته بیمه درمان استان قزوین مطرح شد؛

انتقاد از محرومیت بازنشستگان از خدمات درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۴۰۵

دبیر خانه کارگر گفت: انتظار داریم همه مراکز بیمارستانی و درمانگاهی ملکی تامین اجتماعی در قزوین ارتقا یافته و تعدادشان با توجه به تعداد بیمه شدگان افزایش یابد چراکه امکانات فعلی جوابگوی بیمه شکان فعلی نیست.

به گزارش ایلنا، عیدعلی کریمی در جلسه بیمه درمان تامین اجتماعی استان قزوین که در شعبه تامین شهرک صنعتی البرز برگزار شد، گفت: چرا مسئولین به مشکلات درمان بازنشستگان تامین اجتماعی قزوین علارغم چندین بار رسانه‌ای شدن رسیدگی نمی‌کنند و آن‌ها از خدمات درمان محروم شده‌اند.

او با بیان اینکه‌ عدم پذیرش بیمه شدگان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های خصوصی خلاف قانون و مقررات است، گفت: سه مجموعه بیمارستانی در استان قزوین هر از چند گاهی یک طرفه قرارداد درمانی خود با بازنشستگان تامین اجتماعی را لغو کرده و با محاسبه آزاد درمان هزینه‌های زیادی را به بیماران تحمیل می‌کنند.

دبیر خانه کارگر تاکید کرد: از رئیس جمهورانتظاردازیم هرچه سریعتر دستور افزایش حقوق بازنشستگان را طبق تصویب شورای عالی کار و هیئت مدیره تامین اجتماعی ابلاغ نمایند تا بیش از این بازنشستگان دچار مشکلات معیشتی نشوند.

او در پایان افزود: انتظار داریم همه مراکز بیمارستانی و درمانگاهی ملکی تامین اجتماعی در قزوین ارتقا یافته و تعدادشان با توجه به تعداد بیمه شدگان افزایش یابد چراکه امکانات فعلی جوابگوی بیمه شکان فعلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز