خبرگزاری کار ایران

درخواست کمپانی آئودی از مسی و ستاره‌های بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۲۱۱

شرکت آئودی از ستارگان بارسلونا خواسته خودروهایی که در اختیارشان قرار داده بود را پس بدهند.

به گزارش ایلنا، قرارداد اسپانسری آئودی با بارسلونا به پایان رسیده است و این شرکت خواستار آن شده که پس از این قرارداد، خودروهایش در اختیار بازیکنان نباشد.

لیونل مسی و دیگر بازیکنان بارسلونا در سال‌های گذشته، هر تابستان امکان آن را یافتند که هر خودروی مدل بالایی که از آئودی می‌خواهند را مجانی از این شرکت بگیرند. در آن هنگام آئودی با بارسلونا قرارداد جدیدی امضا کرده بود. مسی خودرو RS 6 Avant را انتخاب کرد که قیمتش حدود 130 هزار پوند است. ایوان راکیتیچ هم 7Q با قیمت 65 هزار پوند را انتخاب کرد. اما حالا قرارداد آئودی با بارسلونا سه هفته است که به پایان رسیده و آنها خواستار پس گرفتن خودروهایشان هستند. این شرکت ضرب‌الاجلی سه‌هفته‌ای برای بازیکنان تعیین کرده تا این خودروها را برگردانند. بازیکنان بارسلونا از این خودروها برای رفتن به زمین تمرین باشگاه استفاده می‌کردند.

سال گذشته، کریستین گوئنتنر از شرکت آئودی گفته بود: «آنها برای رویدادهای تجاری از این خودروها استفاده می‌کنند. آئودی و باشگاه در روند انتخاب خودروها با هم همکاری کرده‌اند. بازیکنان می‌توانند چندین مدل را انتخاب کنند که بازیکنان جوان خودروهای کوچک‌تر را می‌توانند انتخاب کنند. آنها هر فصل می‌توانند خودروی جدیدی با آپشن‌های فراوان داشته باشند. با توجه به گزینه‌های کاتالوگ اختصاصی ما، امکان انتخاب‌های پرشماری وجود دارد.»

اما حالا دیگر این اوضاع برقرار نیست. آئودی به همکاری 13 ساله‌اش با بارسلونا پایان داده است. آنها البته با رئال مادرید و بایرن مونیخ هم قرارداد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز