خبرگزاری کار ایران

دیگر در مورد استقلال صحبت نمی‌کنم

نامداری: در کمتر از 30 ثانیه با سایپا توافق کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۸۱

مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته استقلال اعلام کرد این پس درباره تیم فصل گذشته اش صحبت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته استقلال از این تیم جدا شده و به کادر فنی سایپا برای فصل آینده ملحق شد. وی اعلام کرد که در کمتر از 30 ثانیه با کادر فنی و مدیران سایپا به توافقات لازم رسیده است.با مربی فصل قبل استقلال در خصوص حضورش در سایپا و همچنین شرایط این روزهای آبی‌ها همکلام شدیم.

چه اتفاقی افتاد که به باشگاه سایپا ملحق شدید؟

چند وقتی بود که باشگاه سایپا از من خواسته بود به کادر فنی این تیم ملحق بشویم. از این باشگاه فرصت 10 روزه خواسته بودیم. روز آخر به همراه بیژن طاهری به باشگاه استقلال رفتیم تا جلسه‌ای را با فتحی مدیرعامل باشگاه برگزار کنیم که به ما پیغام دادند سرشان شلوغ است و با ما تماس می‌گیرند. از همانجا مستقیما به باشگاه سایپا رفتیم و شاید باورتان نشود در کمتر از 30 ثانیه توافق کردیم.

اما خیلی‌ها می‌گویند شما می‌دانستید که فصل بعد در کادر سرمربی خارجی نیستید و به همین خاطر جدا شدید؟

اصلا چنین چیزی نبود. همان‌طور که گفتم 10 روز پیش که هنوز مشخص نبود سرمربی استقلال قرار است خارجی باشد و باز هم هنوز معلوم نبود که این مربی به ایران می‌آید یا خیر.

سرمربی سایپا جوان است و تجربه کمی دارد. این اتفاق کار کردن را سخت‌تر نمی‌کند؟

ابراهیم صادقی را همه می‌شناسند. او نزدیک به 18 سال است که در سایپا حضور دارد. در دو سه سال اخیر هم در کادر فنی این تیم بوده و تجربه خوبی دارد. به نظر من خیلی خوب است که مدیران به مربیان جوان اعتماد کنند.

 شما آدم رک و شفافی هستید. از استقلال دلخوری دارید؟

الان مربی سایپا هستم و باید به این تیم فکر کنم. به هر حال اتفاقاتی رخ داد که ما از استقلال جدا شویم. من اعتقاد دارم آدم وقتی یک جایی حضور دارد و وقتی چیزهایی می‌بیند باید جرأت گفتنش را داشته باشد. من و آقای طاهری خیلی چیزها را می‌دانیم اما درون‌تیمی است و نیازی به بازگو کردن آن نیست. برای این تیم همیشه آرزوی بهترین‌ها را دارم.

از استقلال بازیکن می‌گیرید؟

سیاست باشگاه سایپا حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار است. تا جایی هم که من می‌دانم جوانان استقلال همگی قراردادهای سه ساله و پنج ساله دارند و امکان حضورشان در تیم‌های دیگر وجود ندارد.

چه جایگاهی برای سایپا متصور هستید؟

تمام تلاشمان این است که با سایپا رتبه بسیار خوبی را در جدول کسب کنیم. سایپا تیم بسیار جوان و باانگیزه‌ای است و مطمئن باشید امسال حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حضور مربی خارجی را در استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال تصمیم مدیریت باشگاه این بوده که فصل آینده از مربی خارجی استفاده کند. به هر حال ما استقلال را دوست داریم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز