خبرگزاری کار ایران

سپاهان ۲ - استقلال خوزستان صفر

مدال نقره بر گردن طلایی پوشان/ شکست دوباره قلعه‌نویی در نبرد قهرمانی با برانکو

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۴۰

سپاهان در انتظار لغزش پرسپولیس برابر پارس جم به مصاف استقلال خوزستان رفت ولی با وجود برتری در این دیدار به هدف خود نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال خوزستان است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که با توجه به فاصله 3 امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول، امیدوار است پارس جم بتواند سرخپوشان را شکست داده و مسیر قهرمانی برای طلایی‌پوشان با برتری بر حریف خوزستانی هموار شود. از سوی دیگر استقلال خوزستان 2 هفته قبل سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده و نتیجه بازی تاثیری در سرنوشت این تیم ندارد.

 

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: محمد راهی – امیرمحمد داودزاده

کمک داوران اضافی: شاهو اصلانی – سیدمهدی مرجانزاده

داور چهارم: قهرمان نجفی

ناظر: محمود رفیعی

 

کارت زرد:  محمد شریفی (44) استقلال خوزستان​

کارت قرمز:

گل: کی‌روش استنلی (33) و عزت‌اله پورقاز (39) برای سپاهان

 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی ، سیاوش یزدانی ، عزت پورقاز، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی ، محسن مسلمان( 55- مهراد محمدی ) ،محمد کریمی ، سجاد شهباززاده، علی قربانی ( 72- رسول نوید کیا) و کی روش استنلی

 

ترکیب استقلال خوزستان:

حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، محمدرضا شیرزادی، مهرداد پور ابوالقاسم، ساسان شیرمردی، میثم کریمی، ایوب کلانتری، محمد شریفی، رضا رضا نعامی(  68-رامین داوودی )، فرید امیری و امیرحسین باقرپور

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 80: ارسال کرنر از محمد کریمی روی سر سیاوش یزدانی فرود آمد و ضربه او از کنار دزوازه به بیرون رفت.

دقیقه 74:  شوت از پشت محموطه جریمه رسول نوید کیا  به آرامی در دستان پور حمیدی جای گرفت.

دقیقه 68: ضربه آرام  مهرداد الولقاسم  می رفت تا دروازه سپاهان را تهدید کند اما نیازمند توپ را از ان خودش کرد.

دقیقه 51:  در یک ضد حمله خطرناک فرید کریمی از تعلل مدافعان سپاهان استفاده کرد و با یک شوت محکم دروازه سپاهان را تهدید کرد.

دقیقه 49: پاس بلند محمد کریمی پشت مدافعان اس خوزستان رسید که پور حمیدی با خروجی به موقع اجازه نداد گل سوم  به ثمر برسد .

 

دقیقه 39: (سپاهان اصفهان 2 - استقلال خوزستان صفر/ عزت‌اله پورقاز) ارسال از سمت راست این بار توسط مهدی کیانی روی سر عزت‌اله پورقاز فرود آمد و او با ضربه سر دقیق خود به زیبایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

دقیقه 33: (سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان صفر/ استنلی کی‌روش) کی‌روش استنلی روی ارسال زمینی سجاد شهباززاده از جناح راست توانست دروازه پورحمیدی را با پای راست باز کند.

دقیقه 23: سانتر ستاری روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمد نوری همراه شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه توسط محسن مسلمان به زیبایی روی سر استنلی فرود آمد ولی ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 15: پرتاب اوت بلند پورقاز روی سر استنلی کی‌روش فرود آمد و او قصد داشت به حالت پاس توپ را مقابل پای شهباززاده بیاندازد ولی پورحمیدی زودتر از او توپ را مهار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز