خبرگزاری کار ایران

مقابل نساجی قانون "نزنی میخوری" را لمس کردیم

دست نشان: در مسجد سلیمان بزرگترین ظلم به ما شد / حق ماست برای زنده ماندن جلوی استقلال تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۵۹۱

سرمربی سپیدرود رشت درباره بازی با نساجی گفت: نساجی خیلی خوب و مجتمع دفاع کردند و روی حملات خوب بودند. حملاتی که داشتند را به گل تبدیل کردند و در سایر لحظات ما قانون "نزنی، میخوری" را لمس کردیم.

نادر دست نشان در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست هفته بیست و نهم سپیدرود مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی مهمی بود که بچه‌ها خوب شروع کردند و خوب کار می‌کردیم، با گل ناغافلی که دریافت کردیم یک مقدار تیم بهم ریخت و نتوانستند از موقعیت و برتری‌هایشان چه در نیمه اول چه نیمه دوم و حتی زمانی که گل دوم را هم خوردیم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما وقتی یکی پس از دیگری از دست دادیم نشانگر این بود که استرس بچه‌ها زیاد بود.

او ادامه داد: بازیکنی که استرس دارد پایش قدرت لازم برای انجام توانایی‌هایش را ندارد و تمرکزش را از دست می‌دهد. متاسفانه ما مقابل نساجی اینطور بودیم و سه گلی خوردیم که در هر سه گل خیلی ساده ضدحمله خوردیم و برتری عددی را به حریف دادیم. نساجی خیلی خوب و مجتمع دفاع کردند و روی حملات خوب بودند. حملاتی که داشتند را به گل تبدیل کردند و در سایر لحظات ما قانون "نزنی، میخوری" را لمس کردیم.

سرمربی سپیدرود که به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت افزود: در نیمه هم تیم خوبی بودیم اما سیستم عصبی بچه‌ها مقداری کار تیم را دچار مشکل کرد. یکی از مقصران من بودم که کنار خط نبودم. تصمیمی که منجر می‌شود به اشتباهات داور و داور خط که در بازی گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به ناحق من را اخراج کردند؛ به ناحق قضاوتی کردند که تیم ما را دچار این معضلات کرد. ما هفته گذشته بابت این بازی هم از داوری ظلم دیدیم و داوران هفته گذشته آقای ابوالفضلی،‌ داور خط و آقای حیدری، داور وسط واقعا بزرگترین ظلم را در حق تیم ما کردند که حتی در این بازی هم نتوانستیم خودمان را جمع و جور کنیم.

دست نشان در خصوص صحنه مشکوک داوری که بازیکنان سپیدرود معتقد به خطای پنالتی بودند اما همان صحنه با ضدجمله نساجی به گل دوم این تیم تبدیل شد گفت: در نیمه اول حداقل سه خطای فاحش شکل گرفت که تیم بچه‌های نساجی با خط کردن جلوی خطای ما را گرفتند اما داور خیلی خونسرد و راحت فقط خطا را اعلام کرد و هیچ تذکری هم نداد ولی متاسفانه به نوع اخطارهایی که بازیکنان ما گرفتند اگر نگاه کنید می‌بینید که برخوردهای خیلی معمولی اخطار گرفتند و یک مقداری اینجا برای ما عجیب بود. روی صحنه مشکوکی که گفتید نمیتوانم قاطع نظر بدهم چون نمیدانم پنالتی بود یا نه. روی گلی که زدیم و مردود اعلام شد روی حامد لک خطا گرفتند و نمیدانم چطور آن مردود اعلام شد. به هر حال این هم جزو حوادث بازی است و همگی‌شان خسته نباشند ولی هفته گذشته در مسجد سلیمان به قدری به تیم ما ظلم شد که روحیه تیم ما بهم ریخت. ما برنده شده بودیم که داور و کمک داور بازی را از دست ما درآوردند.

سرمربی سپیدرود درباره بازی روز پنج شنبه مقابل استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر گفت: به هر حال استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد که محبوب است. به هر حال اما این فوتبال است و هر لحظه آن با امیدواری است. وهله‌ای از امیدواری ما کم نمی‌شود و تلاش می‌کنیم؛ همیشه قرار نیست مثل بازی نساجی و مسجد سلیمان باشد؛ طبیعتا تهران همه چیز خوب خواهد بود و داوری، امنیت و همه چیز خوب خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم در این فضا و کیفیت داوری خوب یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم. شاید بتوانیم یک کار بزرگ را انجام بدهیم به هر حال این حق طبیعی ماست که برای پیروز شدن و زنده ماندن تلاش کنیم. مطمئن هستم که بچه‌های ما تمام توانشان را خواهند گذاشت.

دست نشان در این باره که بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان کدام یک را قهرمانی فصل می‌داند گفت: در این لحظه فقط به تیم خودم فکر می‌کنم و به بقیه تیم‌ها کار ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز