خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان – سپیدرود؛ مرگ و زندگی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۰۳

مهمترین بازی روز جمعه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد و سرنوشت سقوط تیم بعدی به لیگ دسته اول را مشخص خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازی که تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ یک را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد، نفت مسجدسلیمان میزبان سپیدرود رشت است. با توجه به اینکه سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک مسجل شده، حالا همه منتظر هستند تا ببینند دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک چه تیمی است.

در میان تیم‌های پایین جدول حالا رقابت بین نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت است تا برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند. نفت مسجدسلیمان که هنوز یک امتیاز بیشتر از سپیدرود رشت دارد و البته از تفاضل گل بهتری نسبت به حریف برخوردار است، به خوبی می‌داند باید بازی را کنترل کند تا ابتدا گل نخورد و بعد از آن به حریف ضربه بزند.

مسجدسلیمانی‌ها اگر به تساوی هم برسند می‌دانند همچنان می‌توانند بالاتر از سپیدرود قرار بگیرند و در بازی‌های بعدی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند اما آنها نمی‌خواهند دست به ریسک بزنند و در تلاش هستند تا کار را در خانه و در حضور هواداران پر‌شمار و پرشور خود تمام کنند. این در حالی است که سپیدرود رشت هم آخرین شانس ماندن در لیگ برتر را در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان می‌داند.

سپیدرودی‌ها اگرچه کار سختی مقابل هواداران مسجدسلیمانی خواهند داشت اما می‌دانند اگر خیلی زود گل بزنند فشار روی تیم میزبان بالا می‌رود و در ادامه می‌توانند کار را بهتر پیش ببرند. با این شرایط، نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت در این بازی که به آن بازی مرگ و زندگی هم می‌گویند فقط به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز خواهند بود. بازی نفت مسجدسلیمان و سپیدرود رشت، ساعت 19:15 جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد. داوری این بازی مهم به عهده بیژن حیدری خواهد بود که محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی هم او را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز