خبرگزاری کار ایران

کریمی: با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی می‌کنیم/ هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۸۶

هافبک استقلال همچنان تیمش را مدعی قهرمانی می‌داند.

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی تبریز درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر که امروز برنده بازی شدیم و 3 امتیاز حساس را به نام خود ثبت کردیم. 3 امتیاز این بازی بسیار برای ما مهم بود که ما بتوانیم همچنان در بالای جدول باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به پیروزی بسیار تلاش کردیم و فشار زیادی را متحمل شدیم. برنامه مسابقات استقلال فشرده است و باید در آسیا هم بجنگیم. امتیاز این بازی بسیار مهم بود که توانستیم کسب کنیم. بازیکنان با قرص، آمپول، مصدومیت و درد برای استقلال بازی می‌کنند که نام این باشگاه را بالا ببرند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: باید از هواداران هم تشکر کنم که از دقیقه اول تا دقیقه 90 ما را حمایت کردند و به ما روحیه دادند. امیدوارم در پایان فصل اتفاق خوبی رخ دهد. صادقانه باید بگویم که ما هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. به هر حال امروز پرسپولیس امتیاز از دست داد و امکان دارد در ادامه بازهم این اتفاق رخ بدهد. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است تا امتیازات را جمع کنیم و در نهایت منتظر لغزش سایر تیم‌ها هستیم.

کریمی درمورد بازی با الهلال عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. الهلال بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای دارد، حتی نیمکت‌نشینان این تیم هم از ملی‌پوشان تیم ملی عربستان هستند. کارمان بسیار سخت است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درمورد ناراحتی هواداران پس از شکست در دربی، گفت: به هواداران حق می‌دهم که از باخت در دربی ناراحت باشند؛ ما خودمان هم بسیار ناراحت شدیم، اما خدا را شکر که پس از آن مسابقه توانستیم خودمان را جمع کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. تلاش خواهیم کرد با وجود خستگی‌هایی که در ساق بازیکنان وجود دارد دل هواداران را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز