خبرگزاری کار ایران

خطیر: پول تمدید قرارداد پاتوسی فراهم شده است / از بازگشت ابراهیمی اطلاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۷۵

معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران گفت اگر مبلغ مورد نظر برای تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی پرداخت شود او مشکلی برای تمدید نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علی خطیر پس از برتری استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. از دیدن بازی لذت بردم و به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. در ابتدای مسابقه کمی روند بازی کند بود، اما در نهایت با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم.

خطیر درمورد فحاشی هواداران استقلال به کنعانی‌‌زادگان گفت: من اصلاً متوجه این موضوع نشدم و نمی‌دانم چه باید بگویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر، عنوان کرد: فوتبال است و توپ گرد است. هزار و یک اتفاق ممکن است رخ بدهد. امیدوارم سایر بازی‌ها هم به سود استقلال رقم بخورد و بتوانیم در انتهای فصل یک قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم کنیم.

معاون باشگاه استقلال درمورد تمدید قرارداد پاتوسی گفت: قرارداد پاتوسی به آن شکلی که فکر می‌کنید تمدید نشده است؛ در بندهای قرارداد وی بندی برای خرید دائم دارد و اگر آن پول پرداخت شود وی فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند که آن پول هم تهیه شده است. قرارداد وی 6 ماهه بود و بندی وجود دارد برای خرید دائم که اگر شرایط فراهم شود این بازیکن می‌تواند 2 سال در استقلال بماند.

خطیر در پاسخ به این سوال که آیا امید ابراهیمی قرار است به استقلال بازگردد یا خیر، تصریح کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود اختلاف‌هایی در باشگاه استقلال وجود دارد، تصریح کرد: اختلافی وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز