خبرگزاری کار ایران

حساسیت بالای بازی باعث شد تیمی به گل نرسد؛

حسینی: با ورود منصوریان شرایط تیم تغییر کرده‌است / در مورد فصل آینده هنوز تصمیم نگرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۵۵

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در مجموع هواداران شاهد یک بازی جذاب بودند که هم ما و هم پرسپولیس می‌توانستیم برنده باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حسینی بعد از پایان بازی تیمش برابر پرسپولیس، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. حساسیت بالای آن باعث شد هیچ کدام از تیم‌ها به گل نرسند. در مجموع هواداران شاهد یک بازی جذاب بودند که هم ما و هم پرسپولیس می‌توانستیم برنده باشیم. 

هافبک ذوب‌آهن در مورد درگیری‌های به وجود آمده بین بازیکنان دو تیم، گفت: درگیری‌هایی که به وجود آمد فوتبالی بود. طبیعی است در چنین بازی حساسی شاهد درگیری باشیم. مشکل خاصی به وجود نیامد و در مجموع شاهد یک بازی جان‌دار بودیم. 

وی در ادامه در مورد شرایط خوب این روزهای ذوب‌آهن، گفت: فصل را خوب شروع نکردیم و بدشانسی‌های زیادی آوردیم. اما خوشبختانه با ورود آقای منصوریان شرایط تیم تغییر کرد و نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفتیم. 

حسینی در پایان در مورد آینده فوتبالی‌اش، گفت: تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارم و هنوز تصمیم نگرفته‌ام چه کاری انجام دهم. فعلا تمرکزم روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت تیم در این رقابت‌ها است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز