کد خبر: 715384 A

فدراسیون فوتبال عجیب‌ترین واکنش را نسبت به در اختیار گرفتن امتیاز انحصاری فضای تبلیغاتی تیم ملی داشته است.

به گزارش ایلنا، عضو هیات رییسه و رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به خبر قرارداد حامی مالی جدید این فدراسیون واکنش نشان داده و این جملات را گفته است: «الان زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست!» در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا به سر می‌برد، یک موسسه حقوقی در سکوت کامل و بدون اطلاع‌رسانی، امتیاز انحصاری استفاده از فضای تبلیغاتی تیم‌های ملی را در اختیار گرفته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال در این زمینه نه تنها اطلاع‌رسانی نکرده، بلکه حتی درباره توافقات صورت گرفته و مبلغی که این حامی مالی باید به فدراسیون پرداخت کند، حرفی به میان نیاورده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، رقم مورد توافق فدراسیون فوتبال با این موسسه نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است و مدت این قرارداد تا پایان سال ۱۳۹۸ است. این در حالی است که موسسه فوق در تلاش است تا زمینه مدت‌دار کردن این قرارداد را فراهم کند و تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ به‌عنوان حامی مالی فدراسیون فعالیت کند.

هدایت‌ا... ممبینی رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و عضو هیات رییسه از جمله افرادی است که این اتفاق در حیطه وظایف او رخ داده است اما موضوع را نه تایید می‌کند و نه تکذیب.

ممبینی در واکنش به این پرسش که چرا اطلاعاتی در مورد این قرارداد منتشر نشده است، گفت: «الان زمان صحبت در این باره نیست. بعدا صحبت می‌کنیم. بگذارید بعدا. اگر حامی مالی بگیریم رسما اعلام می‌شود.»

ممبینی به این سوال که با این حساب آیا توافقی انجام نشده که اطلاع‌رسانی صورت نگرفته؟ این پاسخ را داد: «اگر قراردادی بسته شود، رسما از طریق قسمت مربوطه در فدراسیون اعلام می‌شود.»

این در حالی است که مدارک و مستندات مربوط به اقدامات حامی مالی جدید نیز لو رفته است اما رییس کمیته بازاریابی در واکنش به این ماجرا نیز صحبت‌های قبلی خود را تکرار کرد و گفت: «اگر قراردادی رسما امضا شود، اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.»

تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019 فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر