خبرگزاری کار ایران

ملوان و ضعف بزرگ در طراحی گل

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۹۱

ملوان بندرانزلی در این فصل با بحران گلزنی رو به رو است.

به گزارش ایلنا، درحالی که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری جذاب مقابل تیم آلومینیوم اراک شکست خورد، اما بازی زیبای شاگردان محمد احمدزاده در این بازی قابل تحسین بود. از نکات عجیب ملوان در این فصل، گلزنی فقط یک بازیکن است و مابقی بازیکنان، نقشی در گلزنی ملوان ایفا نمی‌کنند.

دقیقا همان چیزی که فصل قبل نیز در ملوان رخ داده بود و سبب آنالیز آسان حریفان از قوی سپید انزلی گشت. در فصل قبل بابک مرادی گلزن اول تیم ملوان بود و در این فصل شهریار مغانلو. اکنون که مرادی از ملوان جدا شده، قطعا کار برای مغانلو برای گلزنی سخت شده زیرا حریفان با آنالیزی آسان و دفع ارسال‌های از حناحین، عملا این مهاجم را خنثی می‌کنند.

ملوان در این فصل و در پایان هفته چهاردهم موفق شده 9 گل بزند که از این تعداد گل زده، شهریار مغانلو موفق شده 7 گل به ثمر برساند و گرچه این آمار فردی برای وی می‌تواند خوب باشد، اما برای تیم ملوان یک زنگ خطر است. آنها به غیر از مغانلو مهاجم گلزن دیگری در اختیار ندارند و شاید بتوان گفت که علت ناکامی قوی سپید در این فصل نیز همین موضوع می‌باشد.

به هر حال سایر بازیکنان ملوان و خصوصا کادرفنی این تیم باید از پنل‌های دیگری نیز رونمایی کنند تا بتوانند شادابی را در روند گلزنی‌شان بیاورند و ملوان برای پرواز، نیازمند حمایت همه است نه یک نفر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز