خبرگزاری کار ایران

انتشار تصویر زن مدعی تجاوز کریس رونالدو؛ دردسر در آمریکا (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۲۷

​قرار بود او نامرئی باشد و سکوت کند. برای همیشه. قرار بود هیچ کس هیچ وقت دیگر آن شب در لاس وگاس در سال 2009 را به یاد نیاورد، او حتی یک معامله هم کرد و مبلغی را دریافت کرد تا اطمینان حاصل شود که او هرگز به این اتهامات نمی پردازد.

به گزارش ایلنا، رونالدو بار دیگر وارد ماجرای عجیبی شده است. بعد از اینکه دادگاه مالیاتی در نهایت باعث شد تا او به همکاری 9 ساله با رئال مادرید در اسپانیا پایان دهد، در اولین سال حضور در یوونتوس نیز درگیر پرونده‌ای دیگر شده است؛ ماجرایی مربوط به 9 سال قبل و دقیقا زمانی که به عنوان گرانترین بازیکن با رئال مادرید قرارداد بست و برای تعطیلات به لاس وگاس رفت.

آمریکایی است 34ساله با موهای بلند و موهای تیره و چشمان سبز. تا همین اواخر او در مدرسه ابتدایی کار می‌کرد. او نیاز به قدرت برای ایستادن مقابل مردی دارد که مدعی است 9 سال قبل به او تجاوز کرده است. مرد فقط یک مرد نیست. او کریستیانو رونالدو است که مسلما بهترین بازیکن فوتبال در جهان است و میزان بالایی از موفقیت، پول و احترام طرفداران را دارد.

انتشار تصویر زن مدعی تجاوز کریس رونالدو؛ دردسر در آمریکا (عکس)

آنها در 12 ژوئن 2009 در یک کلوپ شبانه لاس وگاس ملاقات کردند. رونالدو با برادر و پسر عموی خود در تعطیلات بود. همان تابستانی  که ستاره ز منچستریونایتد به رئال مادرید برای مبلغ 94 میلیون یورو منتقل شد.

کاترین میورگا، 25 ساله، یک مدل بود در آن روز جمعه در ماه ژوئن عکس‌ و ویدئوهای خبرنگاران پاپاراتزی نشان می‌دهد مایورگا نزدیک به رونالدو و صحبت می‌کند. رونالدو یک پیراهن سفید با کراوات سیاه و سفید باریک پوشیده بود. اتفاقی که باعث شد این ستاره فوتبال چند ماه بعد به عنوان بخشی از حل و فصل خارج از دادگاه، 375 هزار دلار پرداخت کند. در عوض، مایورگا توافقنامه‌ای را امضا کرد که هیچگاه درباره اتهام تجاوز صحبت نکند .

اشپیگل برای اولین بار در بهار 2017 درباره این پرونده گزارش داد. اسناد مربوط به این توافق نامه به وسیله ویکی لیکس منتشر شد. وقتی اولین مقاله منتشر شد، آژانس رسمی رونالدو اعلام کرد: این مقاله چیزی جز یک داستان خیالی روزنامه نگاری نیست.

انتشار تصویر زن مدعی تجاوز کریس رونالدو؛ دردسر در آمریکا (عکس)

اسناد متعدد موجود در اشپیگل اما همه چیز را ثابت می‌کند، از جمله برخی که توسط خود رونالدو امضا شده است. کریستیانو رونالدو اتهام تجاوز را تکذیب کرده است. این در حالی است که بر اساس گزارش اشپیگل خود رونالدو در جریان تحقیقات اعتراف کرده که مایورگا چند بار عدم تمایل خود را به این موضوع اعلام کرده است.

وکلای کریس رونالدو در راستای انتشار چنین اتهامی به او آن را تکذیب کرده و قصد دارند از نشریه آلمانی شکایت کنند. با این حال ویدئوها و تصاویر پیش از حضور آنها اتاق هتل پالمز گویای چیز دیگری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز