خبرگزاری کار ایران

محمد مهدی نظری در گفتگو با ایلنا:

هواداران نساجی من را یاد لیورپول می اندازند / در آینده‌ای نزدیک نکونام سرمربی تیم ملی ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۳۷

نظری در خصوص هواداران نساجی بیان داشت: زمانی که در قائم شهر تمرین می‌کنیم روزانه دو سه هزار نفر به تمرینات ما می‌آیند من آنها را که می‌بینم یاد لیورپول می‌افتم

محمدمهدی نظری مهاجم نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نسبت به هفته گذشته بازی خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم ما دستورات تاکتیکی را خیلی خوب اجرا کردیم و باید در این بازی سه امتیاز را کسب می‌کردیم قشنگی فوتبال به همین است که در روزی که باید پیروز می‌شدیم نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص گلزنی در این بازی افزود: دو سه سالی بود که در لیگ برتر حضور نداشتم خدا را شکر توانستم اولین گل تاریخ نساجی را در لیگ برتر به ثمر برسانم و جزو تاریخ این باشگاه شوم.

مهاجم نساجی در خصوص کار کردن با جواد نکونام خاطرنشان کرد: قول می‌دهم در آینده‌ای نزدیک نکونام سرمربی تیم ملی ایران شود او از نظر فنی بسیار خوب است و تمام تمریناتش به روز است. از کار کردن با او لذت می‌برم.

نظری در خصوص هواداران نساجی بیان داشت: زمانی که در قائم شهر تمرین می‌کنیم روزانه دو سه هزار نفر به تمرینات ما می‌آیند من آنها را که می‌بینم یاد لیورپول می‌افتم حتی شاید جالب باشد بگویم نکونام هم مرا یاد یورگن کلوپ می‌اندازد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص شرایط استقلال گفت: هنوز هم بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و مطمئن هستم استقلال با اینکه مهره‌های مصدوم دارد بهتر از سال قبل نتیجه خواهد گرفت چون شفر مربی بسیار بزرگی است و به استقلال کمک می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز