کد خبر: 644607 A

با خروج کریستیانو رونالدو از رئال مادرید درآمدزایی در لالیگا سخت‌تر از گذشته شده است.

به گزارش ایلنا، سوای اینکه رئال مادرید یک ستاره بزرگ در میانه میدان را از دست داده در طرف مقابل کریستیانو رونالدو به عنوان چرخ دنده‌ای موفق در بازاریابی یوونتوس تبدیل شده است. مهاجم پرتغال در رسانه‌های اجتماعی در مجموع 330 میلیون دنبال کننده دارد؛ لیونل مسی(78 درصد) و نیمار (64 درصد) به ترتیب پشت سر رونالدو ایستاده‌اند.

1

رونالدو حدود 400 میلیون یورو با حضور در تبلیغات برای اسپانسرانش تولید می‌کند. به عنوان یک بازیکن او از این طریق سالانه 250 میلیون یورو برای رئال درآمدزایی داشته است. هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید در کنار هم با برند باشگاه نمی‌توانند به اندازه او دنبال کننده داشته باشند!

2

پس از انتقال تابستانی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن خرید رونالدو از رئال مادرید توسط یوونتوی دومین شوک به لالیگا بود. حامیان لالیگا، و همچنین آدیداس، برای رسیدن به درآمد بازاریابی چند سال گذشته بدون حضور ستاره پرتغالی سخت تلاش خواهند کرد. 

3

یوونتوس طی هفته اخیر 30٪ افزایش ارزش سهام خود را در بورس شاهد بوده و همچنین بیش از یک میلیون دنبال کننده در رسانه‌های اجتماعی به آنها اضافه شده‌اند.

منبع: مارکا

رئال مادرید کریستیانو رونالدو یوونتوس
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر