خبرگزاری کار ایران

زیدان: در پاریس کار سختی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۶۲

سرمربی فرانسوی معتقد است شاگردانش در بازی خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن کار دشواری خواهند داشت

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با سه گل از سد پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت و زین الدین زیدان معتقد است شاگردانش در بازی برگشت کار سختی خواهند داشت.

زیدان پس از پیروزی رئال گفت: این هنوز تمام نشده؛ 90 دقیقه از این بازی گذشته؛ ما خوشحال هستیم زیرا ما با شخصیت خوبی بازی کردیم در حمایت طرفدارانمان که همیشه پشت تیم بوده اند. الان خوشحالیم اما سه هفته دیگر بازی برگشت را برگزار می‌کنیم. می‌دانیم که کار سختی خواهیم داشت. 

زیدان ترجیح داده بود ایسکو به جای گرت بیل در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ سرمربی فرانسوی در این باره گفت: این سخت بود اما از ابتدا تا پایان بازی خوبی انجام دادیم. این پیروزی برای همه بود. ایسکو یک بازی عالی داشت و به ما کمک کرد تا فرصت داشته باشیم؛ این نقشه بود.

فشار و حملات روانی به سرمربی فرانسوی برای نتایج اخیر در جام حذفی اسپانیا و لالیگا زیاد بود اما او اطمینان میدهد که به دور از حواشی ادامه فصل را دنبال کند. او افزود: من به کار کردن ادامه می‌دهم برای بازی‌ها مانند امشب. با تلاشی که انجام دادیم می‌توانیم خوشحال باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز