خبرگزاری کار ایران

یورش بی رحمانه سیتیزن‌ها به تاتنهام

منچسترسیتی 4 - 1 تاتنهام؛ نسخه جزیره پیچیده شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۰۷۳

منچسترسیتی موفق شد در دیداری فوق العاده تماشایی و با ارائه نمایشی خیره کننده تاتنهام را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از ساعت 21 امشب در ورزشگاه اتحاد رودر روی یکدیگر قرار گرفتند.

شاگردان گواردیولا موفق شدند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4 بر یک و با گلهای گوندوغان و دی بروین و دبل استرلینگ، تاتنهام را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر فاصله خود را با یونایتد با 14 امتیاز افزایش دهد.

بازی با برتری سیتی آغاز شد و آنها خیلی زود به گل برتری رسیدند.دقیقه 14 ارسال سانه از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق گوندوغان همراه بود تا شاگردان گواردیولا به گل اول برسند.

بعد از گل باز هم حملات بازیکنان منچسترسیتی ادامه داشت اما کم دقتی مهاجمان و عملکرد خوب لوریس مانع از این شد تا تیم گواردیولا نیمه اول را با نتیجه بهتری از برتری یک بر صفر به سود خود به پایان ببرد.

منچسترسیتی 4  - 1 تاتنهام؛ نسخه جزیره پیچیده شد

در نیمه دوم تاتنهام که برای جبران آمده بود بر جریان بازی حاکم شد و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفتند.دقیقه 54 بهترین فرصت برای به تساوی کشیدن بازی از دست رفت.ضربه دیدنی کین از پشت محوطه جریمه را ادرسون با واکنش دیدنی خود به کرنر فرستاد.

در دقیقه 70 سیتی به گل دوم رسید. نفوذ دیدنی دی بروین از سمت چپ و ضربه محکم او بعد از برخورد به دستان لوریس وارد دروازه شد تا اختلاف 2 برابر شود.

سیتی بعد از این گل عقب نکشید و باز هم به سمت دروازه تاتنهام یورش برد.دقیقه 75 فرتونگن دی بروین را در محوطه متوقف کرد اما گابریل ژسوس پنالتی را به دیرک زد و در ریباند ضربه استرلینگ از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

منچسترسیتی 4  - 1 تاتنهام؛ نسخه جزیره پیچیده شد

باز هم گل،باز هم برای سیتی، این بار در دقیقه 81 این تیم با ارسال عرضی سانه و ضربه تمام کننده استرلینگ در دهانه دروازه به گل سوم دست یافت.

در دقیقه 90 و روی پاس عمقی سیلوا، استرلینگ موفق شد با جاگذاشتن لوریس گل چهارم را نیز به ثمر برساند.

درحالی که بازی رو به پایان بود، اریکسن با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه یکی از گل ها ی خورده را جبران کرد تا این دیدار با برتری 4 بر یک سیتیزن ها خاتمه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز