خبرگزاری کار ایران

تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون استراحت پس از بازی با مصر باید سیاتل را به مقصد مصر ترک کنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران بطور مستقیم از استادیوم سیاتل برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه می‌شود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مانند دو بازی قبل ساعتی پس از پایان بازی خود برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه خواهند شد.

پرواز تیم ایران ساعت ٣٠ دقیقه بامداد از سیاتل راهی تیخوانا می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز