خبرگزاری کار ایران

من هم مثل بازیکنان خسته شدم

انریکه: در تمام دوران مربیگری‌، هرگز چنین بازی‌ را تجربه نکرده بودم

انریکه: در تمام دوران مربیگری‌، هرگز چنین بازی‌ را تجربه نکرده بودم

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی دراماتیک در پرگل‌ترین نیمه‌نهایی تاریخ لیگ قهرمانان، نمایش شاگردانش مقابل بایرن را فراتر از حد تصور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، تقابل رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن، تمام استانداردهای یک نبرد کلاسیک را جابه‌جا کرد.

ثبت ۹ گل در یک مسابقه، هواداران فوتبال را به وجد آورد، اما این پینگ‌پنگ جذاب هنوز به پایان نرسیده و یک ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز دیگر در جهنم آلیانز آرنا باقی مانده است. لوئیس انریکه که اکنون تیمش را در یک‌قدمی فینال و تکرار افتخار اروپایی می‌بیند، پس از سوت پایان با تمجید از جنگندگی بازیکنانش، وقایع ورزشگاه پارک دو پرنس را حیرت‌انگیز دانست.

سرمربی پاریسی‌ها در کنفرانس خبری با اشاره به فشار خردکننده مسابقه اظهار داشت: «باید بگویم من هم مثل بازیکنانی که در زمین دویدند، برای مدیریت این مسابقه واقعاً خسته شدم. با اینکه ۱۵ سال است مربیگری می‌کنم، در تمام دوران مربیگری‌ام، هرگز چنین بازی‌ای را تجربه نکرده بودم.»

انریکه که به خوبی از قدرت باواریایی‌ها آگاه است، درباره چالش‌های پیش رو در مونیخ افزود: «بازی سختی بود و بازی برگشت هم همینطور خواهد بود. باید از آن لذت برد و باید بدانید که این تنها سومین بازی‌ای است که آنها در تمام فصل باخته اند.»

حالا تمام نگاه‌ها به آلمان دوخته شده تا مشخص شود در شب برگشت، آیا پاریس می‌تواند از برتری لرزان خود دفاع کند یا بایرن مونیخ کامبک نیمه‌تمامش را در خانه کامل خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز