خبرگزاری کار ایران

مظفری‌زاده: بازی در جو صمیمانه‌ای برگزار شد

مظفری‌زاده: بازی در جو صمیمانه‌ای برگزار شد
کد خبر : ۱۴۶۴۹۶۵

سعید مظفری‌زاده پس از تساوی تراکتور و سپاهان به حواشی و مصاحبه‌های پیش از این مسابقه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، سعید مظفری‌زاده بعد از تساوی بدون گل تراکتور و سپاهان در دیدار معوقه لیگ برتر در خصوص حضور هواداران تراکتور در استادیوم اظهار داشت: برنده واقعی این بازی هواداران ما بودند. ثابت کردند که پرشورترین و بهترین هستند. جا دارد یک تشکر ویژه از هواداران خوب و خونگرم‌مان کنم که همیشه همراه ما هستند و ثابت کردند که پشتوانه اصلی تیم ما، هواداران خوب‌مان هستند.

وی افزود: یک تشکر ویژه هم از مسئولان برگزاری مسابقه و استان می‌کنم که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه همراه ما بودند. ما امسال دو مسابقه پرتماشاگر را برگزار کردیم و همه جوره با ما همراه بودند و کمک کردند. این افتخار به تماشاگران ما می‌رسد و امیدوارم همیشه همینطور پشتوانه تیم ما باشند.

مدیر تراکتور در خصوص واکنشی که در روزهای گذشته به اظهارات مدیر سپاهان درباره اتفاقات تقابل دو تیم در فصل گذاشته داشت، گفت: من عصبانی نشدم و فقط واقعیت‌ها را گرفتم. ما ۲۰ هفته درگیر مسابقات لیگ و جام حذفی و بازی‌های آسیایی بودیم و هواداران و تیم ما بهترین عملکرد را داشتند.‌ کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشتیم و هیچ اتفاقی رخ نداد.

او در واکنش به اینکه در مسابقه امروز هواداران تراکتور به جز یک صحنه از لیزر استفاده نکردند، گفت: بله، شاهد بودید که یک تعداد تماشاگر داخل استادیوم بودند و تعدادی هم بیرون استادیوم و روی تپه‌های اطراف بودند. وقتی صحبت‌های آنچنانی مطرح می‌شود، باید پاسخ داده شود تا چیزی که حق است، به گوش مخاطب برسد. کسی که می‌شنود و می‌بیند، خودش می‌تواند قضاوت کند.

مظفری‌زاده درباره تاثیر این مصاحبه‌ها روی مسابقه عنوان کرد: ما کاملا موافقم که بساط مصاحبه‌های قبل بازی و بیانیه‌نویسی‌ها جمع شود، اما وقتی برخوردی می‌شود، باید از حق و حقوق خودمان و باشگاه‌مان دفاع و واقعیت‌ها را منعکس کنیم. نباید بگداریم که حقیقت وارونه جلوه کند. این وظیفه ماست و ما بدون هیچ عصبانیتی پاسخ دادیم و به واقعیت‌ها اشاره کردیم.

او در پایان با تاکید بر اینکه مشکلی بین دو باشگاه وجود ندارد، گفت: امروز هم بازی در جو صمیمانه‌ای برگزار شد اما اگر کسی بخواهد حقایق را وارونه جلوه بدهد، قطعا از حق و حقوق باشگاه‌مان دفاع خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز