خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با پیکانِ یک استقلالی به یک قدمی آبی‌ها رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۸۲

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه خود در سال ۱۴۰۲، در هفته بیست‌و‌یکم از سد پیکان گذشت.

پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 18:45 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

هر دو گل سرخپوشان را در محمدحسین کنعانی‌زادگان (39 و 53) به ثمر رساند تا پرسپولیسی‌ها با 43 امتیاز جایگاه در رده دوم جدول را تثبیت کنند و تا پیش از بازی استقلال و هوادار هم‌امتیاز آبی‌ها شوند.

پیکان که با هدایت رضا عنایتی در دو هفته گذشته به برتری رسیده بود، این بار نتوانست برابر پرسپولیس کاری از پیش ببرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن (87- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، اوستون ارونوف (80-سینا اسدبیگی)،‌ مهدی ترابی (66-سعید صادقی)، امید عالیشاه (66-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر  (87-ابوالفضل بابایی).

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (62-امیرحسین صدقی)، علی‌اکبر رنجبر (46-مجتبی حق‌دوست)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان (83- افشین صادقی)، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل (46- امیر شهیم) و علی قربانی.

داور: کوپال ناظمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز