خبرگزاری کار ایران

خوان کارو از رئال مادرید تا نیمکت احتمالی آبی‌ها

فوری: سرمربی اسپانیایی مدنظر استقلال در راه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۱۷۸

گزینه خارجی سرمربیگری استقلال تهران قرار است به زودی راهی ایران شود.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران پس از پایان فصل و از دست دادن فینال جام حذفی با شکست 2-1 مقابل پرسپولیس تهران، شاهد پایان همکاری و جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی بود.

ساپینتو در لیگ برتر مقام سوم را به دست آورد اما در جریان فصل موفق شده بود با هدایت آبی پوشان به قهرمانی در سوپرجام دست پیدا کند.

مدیران باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف نیمکت این تیم با گزینه‌های مختلفی وارد مذاکره شده و قرار است یکی از آن‌ها به زودی راهی ایران شود.

خوان لوپس کارو، سرمربی 60 ساله اسپانیایی گزینه خارجی مدنظر باشگاه استقلال است که با تایید حجت کریمی، سرپرست باشگاه قرار است او پس فردا به ایران سفر کرده و از امکانات باشگاه بازدید کند.

در سابقه کاری لوپس کارو هدایت تیم‌های مطرح مایورکا، رئال مادرید ب، سویا و تیم ملی اسپانیا دیده می‌شود. او در رده ملی همچنین هدایت تیم‌های عربستان و عمان را در کارنامه داشته است.

او در کشور چین تیم‌های دالیان و شنزن را هم هدایت کرده است.  از نکات قابل تامل رزومه کاری او این است که در عربستان سعودی به مدت 4 سال متوالی مربیگری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز