خبرگزاری کار ایران

صحبت کردن درباره تیم ملی ایران زود است

ساپینتو: با رویایی لیگ قهرمانان آسیا می‌خوابیدم / اگر بخواهم، می‌توانم همین الان قراردادم را فسخ کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۳۳۷

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری به احتمال حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای نشست خبری پیش از مصاف استقلال و ذوب‌آهن، محمد حسین زرندی مدیررسانه‌ای و معاون ارتباطات باشگاه استقلال، اظهار کرد: برخلاف صحبت‌هایی که در روزهای اخیر مطرح شده، اینکه گفته می‌شود اگر بدهی‌ها تا فردا شب پرداخت نشود، استقلال قطعا از آسیا حذف می‌شود، درست نیست. بررسی مدارک چندین هفته و ماه زمان می‌برد. ضمن اینکه باشگاه استقلال در حال استفاده از راهکارهای قانونی است تا بتواند در روزهای آینده مطالبات را پرداخت کند. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال هم نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌اند و توضیح داده‌اند که پرونده استراماچونی در حال رسیدگی برای پرداخت مطالبات ایشان هست و با توجه به اینکه دو هفته در ایران تعطیلی بوده است، فرصتی را در صورت امکان از این کنفدراسیون جهت پرداخت مطالبات استراماچونی بگیریم.

در ادامه این نشست، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

وضعیت تیم؟

چند روز بود که لیگ متوقف شده بود و قبل از آن در شرایط فوق العاده‌ای بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه دهیم. در ۹ روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم؛ حتی با وجود همه مشکلاتی که هرروز هست و همانطور که می‌دانید. همه متمرکز و خوب تمرین کردند. فردا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

تاثیر حواشی اخیر بر روند تیم؟

کن کاملا متمرکز هستم برای بردن. من حرفه‌ای هستم و شغل من این است که تمرکز خود را بگذارم. هرروز بهترین عملکرد خود را برای  برای بازیکنان و هواداران خود می‌گذارم. با وجود اینکه می‌دانید مشکلاتی از جمله مسائل مالی برخورداریم، با وجود اینکه ۴ ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌ام، هرروز بهترین خود را ارائه می‌دهم. سخت کار می‌کنم. اگر بخواهم می توانم الان قرارداد خود را لغو کنم و باشگاه نیز باید تمام مطالبات من را پرداخت کند اما من این کار را نکردم چون تا آخر با بازیکنان و برای هواداران فوق العاده خود پیش می‌رویم و سخت می‌جنگیم تا هر دو جام را به دست آوریم.

حذف از آسیا؟ 

طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم این بود که برای حضور و جنگیدن در آسیا تیمم را آماده کنم و برای قهرمانی در آن بجنگیم. من با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد، یک ناامیدی برای همه است.

جدایی از استقلال در صورت حذف از آسیا؟ 

الان وقت صحبت کردن در مورد این اگرها نیست. تمرکزمان بر بازی مقابل ذوب آهن و بردن این تیم است. آن‌ها تیم خوبی هستند و من روی این موضوع تمرکز کرده‌ام.

دربی؟ 

الان زمان صحبت کردن در مورد آن بازی نیست. الان باید تمرکز کنیم برای بازی بسیار بسیار سختی که مقابل ذوب آهن داریم و تمرکزمان روی بازی مقابل ذوب آهن است.

مصدومان؟

فردا اطلاعات نهایی را در مورد مصدومان می‌دهیم.

ملی‌پوشان؟

از حضور هر سه بازیکن خوشحالم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم، فکر می‌کنم بازیکنان بیشتری بودند که از استقلال می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. ۳ بازیکن ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و امیدوار هستم فردا هم صد درصد آماده باشند.

مسائل مالی؟

این موضوع هنوز حل نشده و برای همه وجود دارد اما تمرکز ما به صورت صد درصدی روی بهترین عملکرد برابر ذوب آهن خواهد بود.

ذوب‌آهن؟

آمار گل‌های خورده دو تیم مساوی است. ذوب آهن در فاز تهاجمی سه بازیکن خوب دارد و موقعیت‌های گل زیادی درست می‌کنند و کیفیت خوبی دارند و باید آن‌ها را مهار کنیم. ما به تیمی که فردا مقابلمان به میدان می‌رود احترام می گذاریم. شاید فردا عقب‌تر بنشینند و ما روی این موضوع کار کرده‌ایم و خود را برای بازی مقابل ۵ مدافع آماده کرده‌ایم. ۳ امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است و نمی‌توانیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم. تمرکز ما بر روی برد است.

بازی‌رفت مقابل ذوب‌آهن و تاثیر در فردا؟

باید مراقب باشیم. باید صبور هم باشیم. آن‌ها خیلی خوب دفاع می‌کنند و خیلی در حمله سریع هستند. سه بازیکن جلویی آن‌ها قوی هستند. ما باید تعادل خود را حفظ کنیم. آن‌ها به سپاهان توسط اسلامی گل زدند. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و در لیگ رقابتی به میدان می رویم و هیچ دیدار آسانی نداریم. استقلال هم تیم خیلی خوبی است و خیلی خوب بازی می‌کند. امیدواریم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم مثل بازی قبلی.

ارزیابی تیم ملی؟

تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار با سرمربی جدید به میدان رفته و صحبت کردن در این مورد، زود است. برای او بهترین آرزوها را دارم. امیدوارم مربی تیم ملی با حمایت همه جانبه نتایج خیلی خوب و فوق العاده‌ای به دست آورد و موفق باشد. من سرمربی تیم ملی را صد درصد حمایت می‌کنم و امیدوارم موفقیت فوق‌العاده‌ای هم داشته باشند.

سبک دفاعی تیم‌ها مقابل استقلال؟ 

این خیلی سخت است ولی همین است. بازیکنان من برای این موضوع خیلی وقت است که آماده هستند. بازی سختی پیش رو داریم و باید تمرینات را به زمین مسابقه انتقال دهیم و با اعتماد به نفس، ذهنیت و روحیه بالا پیش برویم. فقط اینگونه است که می توانیم بازی خود را پیش ببریم.

حضور در کلاس‌های دانش افزایی برای مربیان ایرانی؟ 

صد درصد برای این مساله در دسترس و آماده همکاری هستم. هرچه که نیاز داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز