خبرگزاری کار ایران

ترفند منچسترسیتی برای شکست رئال مادرید؛

دستمزد هالند در انگلیس نجومی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۷۱

باشگاه منچسترسیتی قصد دارد مقابل علاقه رئال مادرید به ستاره نروژی پیشنهادی جدید ارائه کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با توجه به علاقه رئال مادرید، قرارداد جدیدی را به ارلینگ هالند، ستاره خود، پیشنهاد دهد.

طبق گزارش نشریه سان، قهرمان فعلی انگلیس آماده است تا با ارائه دستمزد هنگفت 500 هزار پوندی در هفته به هالند یک قرارداد بزرگ به او بدهد.

این مهاجم که در تابستان 2022 به سیتیزن‌‌ها پیوست، تا سال 2027 با این باشگاه قرارداد دارد اما تیم تحت هدایت پپ گواردیولا حاضر است مدت قرارداد او را یک سال دیگر به همراه افزایش دستمزد تمدید کند.

مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در حال حاضر به همراه کوین دی بروین هم تیمی‌اش و داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد بیشترین دستمزد را در اختیار دارند. این بازیکنان در حال حاضر 375 هزار پوند در هفته درآمد دارند.

هالند که در این فصل 42 گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده، مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. منچسترسیتی مایل است با بهبود قرارداد هالند و تضمین آینده او در باشگاه، پیامی را به لوس بلانکوس ارسال کند.

این بازیکن 22 ساله به دلیل مصدومیت از ترکیب نروژ برای بازی‌های مقدماتی یورو 2024 کناره گیری کرده، اما قصد دارد زمانی که شاگردان پپ گواردیولا در اول آوریل مقابل لیورپول به میدان بروند، به میادین بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز