خبرگزاری کار ایران

رونالدو: بعد از "فاز بد" منچستریونایتد حالا مرد بهتری هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۸۷۲

کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال گفت: «من مشکلی ندارم که بگویم مرحله بدی از دوران حرفه‌ای‌ام داشتم، اما زمانی برای پشیمانی وجود ندارد.»

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن یک "فاز بد" دوران حرفه‌ای خود در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد، اصرار دارد که او مرد بهتری است.

ورود اریک تن هاگ به اولدترافورد در تابستان باعث شد زمان بازی این بازیکن باتجربه پرتغالی محدود شود و با افزایش ناراحتی‌اش، ناامیدی او نیز افزایش یافت که منجر به مصاحبه تلویزیونی جنجالی و انفجاری با پیرس مورگان شد که در آن او از باشگاه انتقاد کرد.

این در نهایت منجر به فسخ قرارداد او با توافق دوجانبه و پیوستن او به النصر عربستان سعودی شد.

رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار پرتغال مقابل لیختن اشتاین در مقدماتی یورو 2024 گفت: «مشکلی ندارم که بگویم مرحله بدی از دوران حرفه ای‌ام داشتم، اما زمانی برای پشیمانی وجود ندارد. زندگی ادامه دارد و خوب بودن یا نبودن، بخشی از رشد من بود.  وقتی در بالای کوه هستیم، اغلب نمی‌توانیم آنچه را که پایین است، ببینیم. اکنون، من آمادگی بیشتری دارم و یاد می‌گیرم که این مهم بود، زیرا هرگز مانند چند ماه گذشته چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. اکنون مرد بهتری هستم.»

گمانه زنی هایی وجود داشت که این بازیکن 38 ساله پس از جام جهانی قطر به دوران حرفه‌ای ملی خود پایان می‌دهد، اما حضور روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی باعث خوش بینی او به آینده شده است. او افزود: «این فصل متفاوتی برای همه ماست. انرژی‌ها خوب و مثبت هستند، این مهمترین چیز است. اکنون هوای تازه، ایده‌ها و ذهنیت‌های متفاوت وجود دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز