خبرگزاری کار ایران

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی

گل گهر - فولاد؛ استقلالی‌ها به دنبال بازی با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۵۸

یک بازی مرحله یک‌هشتم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان روز جمعه؛ بیستم و ششم اسفند و در آخرین روزهای سال‌جاری در سیرجان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار حساس و احتمالاً بسیار دیدنی گل‌گهر سیرجان فعلاً با هدایت امیر قلعه‌نویی باید به مصاف شاگردان علی منصوریان یعنی فولاد خوزستان برود. گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر روزهای خوبی را سپری کرده و توانسته با هدایت قلعه‌نویی جزو مدعیان باشد و در مقطعی هم توانست حتی به صدر جدول برسد، اما کسب نتایج ضعیف در برابر برخی از تیم‌ها بخصوص مدعیان، باعث شد گل‌گهر سیرجان فاصله نسبتاً زیادی با دیگر مدعیان بگیرد و حالا با 40 امتیاز و 5 امتیاز کمتر از تیم سوم جدول در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم که با هدف کسب نتایج بهتر پا به لیگ برتر فوتبال گذاشته بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا احتمالاً امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در جام حذفی است و برای این کار سخت باید از سد تیم سرسختی مثل فولاد عبور کند تا بتواند در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف پرسپولیس برود. این وضعیت در کنار اینکه احتمالاً این بازی آخرین دیداری باشد که قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم خواهد بود نیز از حساسیت زیادی برخوردار است و به طور حتم شاگردان این سرمربی تلاش خواهند داشت بهترین بازی را برای سرمربی جدید تیم ملی انجام دهند تا شاید بتوانند همچنان به‌عنوان شاگرد قلعه‌نویی این بار در تیم ملی بازی کنند. در مقابل فولاد شرایط بدتری دارد.

فولاد که لیگ برتر را خوب شروع کرد و توانست از سد مدعیان عبور و امتیازات لازم را از آنها کسب کند، در هفته‌های اخیر نتایج این تیم بسیار ضعیف بود به طوری که این نتایج ضعیف باعث تغییر و تحولات روی نیمکت فولاد شد و جواد نکونام جای خود را علی منصوریان داد. فولاد با هدایت نکونام و در ادامه منصوریان از 23 بازی 28 امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. فولاد از جمع مدعیان خارج شده و حتی امیدواری زیادی برای رسیدن به جایگاهی که بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد را هم ندارد و فعلاً تنها شانس منصوریان روی نیمکت فولاد، بازی‌های جام حذفی است و رد شدن از سد حریفان برای رسیدن به قهرمانی این رقابت‌ها. این در حالی که سرمربی قبلی فولاد، یعنی جواد نکونام با فولاد قهرمان این رقابت‌ها شده و این کار را برای منصوریان و شاگردانش سخت‌تر خواهد کرد. شاگردان منصوریان هم در این دیدار برای خودنمایی مقابل سرمربی آینده تیم ملی انگیزه ز‌یادی خواهند داشت.

دیدار گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با وجود اینکه دیدار دو تیم شهرستانی است، اما مصاف تمام استقلالی هم به شمار می‌رود؛ یک طرف امیر قلعه‌نویی روی نیمکت است و طرف دیگر علی منصوریان. این موضوع هم حسابی کار را سخت خواهد کرد و احتمالاً باید منتظر بازی زیبایی باشیم. جالب است که مصاف دو استقلالی در حالی برگزار خواهد شد که برنده این دیدار باید به مصاف پرسپولیسی‌ها برود. بازی که در صورت صعود هر کدام از این دو تیم، دیدار سختی برای آنها خواهد بود. دیدار دو تیم فولاد و گل‌گهر سیرجان در نیم‌فصل اول لیگ برتر، با نتیجه دو بر یک به نفع گل‌گهر سیرجان تمام شد و شاگردان امیر قعله‌نویی توانستند در یک بازی حساب شده شاگردان نکونام را در خانه خودشان با شکست بدرقه کنند و سه امتیاز را بگیرد.

دیدار برگشت این دو تیم هم در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد و هر تیمی که در دیدار جام حذفی بازنده باشد، می‌تواند در دیدار برگشت شکست‌اش را جبران نماید. هر چند در همین بازی جام حذفی فولاد به نوعی به فکر جبران شکست‌اش در نیم‌فصل اول مقابل گل‌گهر هم خواهد بود و اگر منصوریان از این سد به سلامت عبور کند، می‌تواند محبوبیت خوبی بین هواداران فولاد کسب نماید. باید قبول کرد که در این دیدار یکی از سرمربیان یعنی منصوریان برای ماندن می‌جنگد و دیگر مربی یعنی قلعه‌نویی برای رفتن وارد این دیدار سخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز