خبرگزاری کار ایران

روزهای پر انتقاد برای معاون وزیر ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۴۲

معاون وزیر ورزش از سوی رشته‌های مختلف مورد انتقاد شدید قرار دارد این بار به مهندسی انتخابات فدراسیون متهم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته هادی ساعی در نشست خبری خود، عملکرد محمد پولاد معاون وزیر ورزش و جوانان را نقد کرد. او در بخشی از انتقاداتش اعلام کرد: «صبرم زیاد است، اما کار به جایى رسیده که نمى توانم سکوت کنم. این افراد به تکواندو لطمه مى زنند و من باید از جامعه تکواندو دفاع کنم. روزهاى اخر سال است و ما امسال ١٦،١٧ مسابقه بین المللى شرکت کردیم و از ٥ فروردین بازهم اعزام داریم. آقایان از همان ٢٢ میلیاردى که خودشان هم با افتخار گفتند، ٥٠ درصدشان را به ما دادند. اگر به ما کمک نکنند، قطعاً به مشکل مى خوریم.»

پیش از این هم علی دبیر رییس فدراسیون کشتی هم بدون ذکر نام انتقاداتی به معاون وزیر داشت. حالا در روزهای پایانی سال و حین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک ادعای جنجالی علیه او مطرح شد.  

 رئیس هیات ژیمناستیک استان مازندران که در مجمع حاضر شده بود، گفت: «پولادگر گفت اعضا مجمع هیچ وفقط دونفر که ما اعلام کردیم رای بدهید. او از ما خواست به عابد حقدادی، حبیب نوظهوری رای بدهیم. »

این در حالی است که زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون، تایید صلاحیت نشد و مقداد قلندرپور از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز