خبرگزاری کار ایران

ماجرای سرگردانی بازیکنان نفت در سیرجان

شنانی: نفت مسجد سلیمان را به امان خدا رها کرده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۹۱۶

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان درمورد اتفاقات پس از رویارویی با گل گهر در سیرجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عقیل کعبی، مدافع نفت مسجد سلیمان در ساعات اولیه امروز تصویری به همراه چندتن از بازیکنان نفت مسجد سلیمان حوالی ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان منتشر کرد. در این تصویر او نسبت به عدم هماهنگی برای پرواز به خوزستان پس از بازی انتقاد کرد و مشخص شد که بازیکنان قرار است مسافت ۲۰ ساعته را با اتوبوس طی کنند.

شنانی: نفت مسجد سلیمان را به امان خدا رها کرده‌اند!

حسین شنانی بازیکن نفت مسجد سلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص اتفاقات پس از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: ما از تهران با پرواز به کرمان رفتیم و بعد با اتوبوس برای بازی به سیرجان. به ما اعلام کردند بعد از بازی پرواز چارتر داریم اما به محض تمام شدن بازی اطلاع دادند که پروازی وجود ندارد!

او ادامه داد: گفتند باید تیم با اتوبوس برگردد! ما پنج شش بازیکن با اتوبوس برنگشتیم و ماشین کرایه کردیم که هنوز در راه هستیم و به خانه نرسیدیم! اتفاقاتی که ما تجربه می‌کنیم در فوتبال جهان بی سابقه است.

شنانی با گلایه از وضعیت تیم نفت افزود: انگار برای هیچ کس مهم نیست که چه اتفاقاتی در این تیم می‌افتد. الان گفتند که امروز ریکاوری داریم؛ چطور باید ریکاوری کنیم در حالیکه با گذشت بیشتر از ۱۲ ساعت بعد از بازی هنوز به خانه نرسیدیم؟ ظاهراً باید این تیم سقوط کند تا خیال برخی راحت شود.

او ادامه داد: پولی وجود ندارد، شرایط فوتبالی تیم بهم ریخته و همه چیز هم ما باید هماهنگ کنیم. آقای حافظی کنار تیم آمد و قبول مسئولیت کرد اما چه کاری از ایشان برمی‌آید؟ باید انتظار معجزه داشته باشیم؟ مشخص است که وضعیت نفت یک شبه حل نمی‌شود اما چرا هیچکس پیشقدم نمی‌شود.

شنانی درمورد وضعیت مبهم نیمکت نفت مسجد سلیمان گفت: در این شرایط هم کسی مسئولیت تیم را قبول نمی‌کند و نمی‌دانیم قرار است چه پیش بیاید. با مس کرمان هم اختلاف هشت امتیاز است و کار بسیار سخت شد. مسئولان هم به تیم کمک نمی‌کنند و بعد از بازی نساجی ما دو روز استراحت داشتیم و هیچ کس نیامد بگوید که آقا چه شده و کلا ما را به امان خدا رها کرده‌اند. انگار نه انگار که سرمربی استعفا کرده است. خودشان به نظرم دوست ندارند تیم بماند و ما بی جهت زور می‌زنیم.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط درست شود و ما هشت بازی داریم و شخصا امید دارم که تیم در لیگ بماند چون دلخوشی مردم مسجدسلیمان است. سه بازی در خانه داریم و می‌توانیم نتیجه بگیریم ولی به شرط اینکه در این چند روز شرایط را برطرف کنند و سرمربی مشخص کنند؛ امیدوارم تکلیف را مشخص کنند تا بدانیم وضعیت چگونه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز