خبرگزاری کار ایران

دبیر خطاب ملی پوشان کشتی: طوری تمرین کنید که در مسابقات جهانی گریه نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۱۱

رییس فدراسیون کشتی حین دیدار با ملی پوشان کشتی از آنها خواست به سختی تمرین کنند تا در مسابقات جهانی ناچار به گریه نشوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیروز با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی و کشتی گیران گفت: کار ما از 3 ماه پیش شروع شده و تا پایان رقابت های جهانی و بازی های آسیایی ادامه خواهد داشت.

دبیر تأکید کرد: بزرگترین چیزی که باید به آن فکر کنید و هدفتان باشد بالا بردن پرچم مقدس کشورمان است و برای انجام آن در این 7 ماه پیش رو باید با تمام وجود و به خوبی تمرین کنید.

وی ادامه داد:‌ برای کسب موفقیت از الان باید زحمت بکشید. گریه هایتان را به جای اینکه در تشک مسابقات جهانی بکنید، در تشک تمرین بکنید و سختی ها را تحمل کنید تا در تشک مسابقات با شادی به کار خود پایان دهید.

رئیس فدارسیون کشتی گفت: طبق چرخه بالای 8 ماه باید تلاش کنید و کسی که آماده تر از لحاظ جسمی، فنی و روحی باشد و نظم اردویی را رعایت کند انتخاب می شود و ما به دنبال رعایت عدالت هستیم. خدا را شاکرم، اجرای چرخه باعث شده تا حق هیچ کشتی گیری ضایع نشود و همه باید یا در میدان داخلی و یا بین المللی مسابقه دهند و اگر به کسی اجحاف شده بیاید و اعتراض کند.

وی افزود: اجرای چرخه برای فدراسیون هزینه های بسیاری دارد چراکه در جریان چرخه اعزام های بین المللی نیز وجود دارد که خود با توجه به شرایط موجود هزینه های بالایی را در بر دارد، پس هرکس که انتخاب شد باید با تمام وجود به روی تشک برود و برای مردم کشورش افتخارآفرینی کند.

دبیر گفت: رعایت نظم و انضباط اردویی را بزرگترین عامل موفقیت می دانم چراکه این موضوع در زندگی هم موجب موفقیت می شود. برای رسیدن به هدف باید نظم داشته باشید و استراحت، تغذیه و تمریناتتان به موقع باشد، ساعت 10 شب بخوابید و از فضای مجازی دوری کنید.

وی ادامه داد: بر روی حریفان خود تمرکز کنید و تمرینات خود را بر اساس آنالیز حریفان انجام دهید و فیلم حریفان خود را حتما ببینید.

رئیس فدارسیون کشتی گفت:‌ تمام جمعی که اینجا هستند، شانس انتخاب و ملی پوش شدن را دارند و هنوز کسی انتخاب شده نیست. ما مسابقات جهانی صربستان که کسب سهمیه المپیک 2024 نیز هست و مسابقات بازی های آسیایی را پیش رو داریم که نفرات اعزامی به این رقابت ها از دل چرخه ی انتخابی که تا ماه های آینده ادامه خواهد داشت، انتخاب می شوند.

دبیر با اشاره به کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: هم از پژمان درستکار و همکارانش و هم از حسن رنگرز و همکارانش رضایت دارم و معتقدم که کار خود را به خوبی انجام می دهند و تمامی این نفرات در اردوهای تیم ملی زحمت می کشند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه پرچم کشتی از 80 سال پیش در دست قهرمانان این رشته بوده و از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا کرده اظهار داشت: پرچم کشتی الان دست شما است و باید بدانید که پشت این پرچم افتخارات زیادی کسب شده است. انتظار دارم که شما نیز بهتر از گذشته افتخارآفرین باشید و این پرچم پرافتخار را به نسل بعدی انتقال دهید.

وی با اشاره به اینکه باید امانت دار امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته است باشید، تصریح کرد: خدا را شکر امکانات خوبی مهیا شده است اما باید به درستی از آن استفاده کنید تا به نسل های بعدی نیز برسد.

دبیر با اشاره به کادر فنی و مربیان گفت: اگر می خواهید که کشتی گیران شما به حرفتان گوش دهند و نظم داشته باشند، اول  خودتان باید پیشقدم شوید، از همه زودتر بیدار شوید و سر صبحانه حاضر شوید تا کشتی گیرتان نیز از شما یاد بگیرد و در تمامی موارد از جمله اخلاق، معنویت و ... برای شاگردان خود الگو باشید.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: برای موفقیت تنها آمادگی جسمانی و فنی کافی نیست، بلکه باید از نظر روحی نیز خود را قوی کنید و راهش داشتن معنویت و انس با خدا است. هرچقدر که بتوانید بر روی روح خود کار کنید هم قهرمانیتان درازمدت تر می شود و هم نتایج بهتری را می توانید بر روی تشک کسب کنید. و کلام آخر اینکه کشتی گیری که معنویت داشته باشد ماندگار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز