خبرگزاری کار ایران

نصرتی: کی‌روش سرمربیگری قطر را از صدقه سری تیم ملی ایران دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۱۳

مربی تیم فوتبال تراکتور با اذعان به اینکه قهرمانی برای شاگردان خمس در این فصل سخت و دشوار است گفت،‌ سرخپوشان پله پله به پیش می‌روند.

به گزارش ایلنا، محمد نصرتی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل هوادار اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های ما واقعاً با جان و دل بازی کردند و در دو سه صحنه سرشان را جلوی توپ گذاشتند. خدا را شکر میلاد کر مشکلی ندارد و ان‌شاءالله که جواب MRI و سی‌تی‌اسکن‌اش هم مشکل خاصی نداشته باشد و زودتر به ما ملحق شود. ما مزد تمرینات منظم‌مان را گرفتیم و خدا را شکر دستورات تاکتیکی که خمس می‌دهد بچه‌ها به طور کامل انجام می‌دهند. البته شرایط جوی و باد در ورزشگاه اجازه نداد که فوتبال مدنظرمان را انجام دهیم، ولی در کل همین که مقابل تیم خوب هوادار توانستیم سه امتیاز را بگیریم خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا به اهداف‌مان نزدیک شویم.

وی درباره اینکه تراکتور کم کم به صدر جدول نزدیک می‌شود، گفت: ما پله پله جلو می‌رویم. قطعاً قهرمانی در این فصل یک کمی سخت است و با توجه به اینکه تیم‌های رقیب ما بازیکنان بیشتری دارند، کارمان دشوارتر است. البته ما هم بازیکنان خوبی داریم، ولی حریفان ما بیشتر کنار هم بودند. ما تغییر و تحول زیاد داشتیم، اما این فصل پله پله جلو می‌رویم و اینکه اگر بین چند تیم اول جدول باشیم یک هدف خوب برای ما خواهد بود.

ملی‌پوش سابق کشورمان درباره فوت میروسلاو بلاژوویچ سرمربی سابق تیم ملی و اینکه سابقه همکاری با او را داشته است، خاطر نشان کرد: من با او کار نکردم، ولی در یک زمانی که تیم ملی اردویی در کرواسی داشت با تیم دینامو زاگرب بازی داشتیم که بلاژوویچ سرمربی آن تیم بود. در آن زمان با او دیدار و گفت‌وگویی داشتم. بلاژویچ زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده و مربیان بزرگی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است. بلاژویچ یک مربی خونگرم بود و امیدوارم روحش در آرامش باشد.

«صحبت‌هایی مبنی بر حضور خمس در تیم ملی ایران می‌شود. این مسائل تمرکز تیم تراکتور را به‌هم نمی‌زند؟»، نصرتی در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: اول اینکه خمس با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و به همین راحتی نمی‌تواند جدا شود. چیزی که هست من با او کار می‌کنم و از نزدیک کارش را می‌بینیم. خمس هم به لحاظ فنی مربی باکیفیت و سطح بالایی است و هم به لحاظ انسانی یک انسان به تمام معناست. امیدوارم امثال خمس به فوتبال ما بیایند و هم به فوتبال باشگاهی و هم ملی ما کمک کنند. اگر قرار باشد در آینده مربی تیم ملی هم باشد مطمئنم که خیلی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها از حضور کی‌روش در تیم ملی قطر خوشحال شدند، یادآور شد: به لطف تیم ملی ایران، کی‌روش سرمربی قطر شد، چون اگر جام جهانی در پیش نبود و او سرمربی تیم ملی در قطر نبود، قطعاً هیچ پیشنهادی نداشت. کی‌روش یک مربی بود که در خانه بود و فرصتی نداشت. به شخصه می‌گویم که کی‌روش سرمربیگری قطر را از صدقه سری ایران دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز