خبرگزاری کار ایران

لیدر جنجالی در رختکن چه گفت؟

ماجرای تهدید بازیکن نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۰۵

پس از بازی روز گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی یک اتفاق عجیب فاش شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت مسجد سلیمان در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر روز گذشته میهمان تیم استقلال بود که با نتیجه سه بر یک در این بازی شکست خورد.

این دیدار که با حضور تماشاگران برگزار می‎‌شد، تیم نفت از حضور هوادارانش بهره برد. اگرچه عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها مورد انتقاد بود اما بازگشت طرفداران حواشی‌ای را به دنبال داشت که تیم نفت شب گذشته عجیب‌ترینش را تجربه کرد.

امیرحسین کریمی، هافبک تیم نفت در میکسدزون ورزشگاه آزادی اعلام کرد که از سوی یک لیدر در رختکن تیم تهدید شده است! جملات او عجیب بود اما کاملا واقعی تنها دقایقی پس از شکست این تیم مقابل استقلال رقم خورده بود.

ماجرای تهدید بازیکن نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی

تهدید کریمی از سوی یک لیدر صورت گرفت. پس از اینکه رضا عنایتی رختکن تیم را برای حضور در نشست خبری ترک می‌کند چند نفر از لیدرهای این باشگاه وارد رختکن می‌شوند.

درحالیکه یکی از این لیدرها در حال روحیه دادن به بازیکنان بود، لیدر دیگری انتقاد شدیدی علیه تیم مطرح می‌کرد که این موضوع با واکنش امیرحسین کریمی مواجه می‌شود.

کریمی در گفتگو با این لیدر می‌گوید او اجازه حضور در رختکن ندارد و باید روی سکوها تیمش را تنها حمایت کند. این لیدر به صورت تهدید خطاب به کریمی می‌گوید "تو میای مسجد سلیمان دیگه" و همین گفتگو باعث می‌شود که طی کمتر از 20 ثانیه حضور لیدرها تمام شود و آن‌ها رختکن را ترک کنند.

ناراحتی عنایتی

سرمربی تیم نفت پس از کنفرانس خبری به رختکن نمی‌رود و مستقیم با اتوبوس تیم ورزشگاه را ترک کرد.

رضا عنایتی پس از باخبر شدن از ماجرای تهدید یک لیدر از این موضوع ناراحت می‌شود و خواستار برخورد سریع باشگاه با این جریان شد.

وضعیت خطرناک نفت

بازیکنان این تیم همانطور که در مصاحبه‌های شب گذشته مشخص شد به صورت یکسان دریافتی نداشته و همچنین مبالغی که دریافت کرده‌اند با توجه به گذشت 19 هفته از مسابقات عقب‌تر از تعهدات ذکر شده در قرارداد است.

این تیم تا به امروز 11 امتیاز به دست آورده و برای رهایی از شرایط خطرناک ماندگاری در منطقه سقوط باید به زودی مشکلات را برطرف کرده و در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز