خبرگزاری کار ایران

میلان - اینتر: هراس پیولی از زهر افعی‌ها / سیمونه سوپرکاپ را تکرار می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۱۷۸

تنها چند هفته پس از موفقیت اخیر در دربی، اینترمیلان قصد دارد در بازی یکشنبه در سن سیرو، دردسر بیشتری را برای آث میلان ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، اینتر با غلبه بر همشهری خود در سوپرکاپ ایتالیا، اکنون به دنبال پیروزی است تا پشت سر ناپولی، صدرنشین سری آ، در بهترین حالت باقی بماند. در همین حال، قهرمانان 12 بار سری آ در سه بازی اخیر خود شکست خورده‌اند و ممکن است از آخرین دربی دلا مادونینا هراس داشته باشند.

با نزدیک شدن به صد و هفتاد و هشتمین دربی میلان در سری آ، اینتر با 67 برد در مقابل 54 برد میلان، پیشتاز است، اگرچه آخرین پیروزی آن‌ها با فاصله زیادی ثبت شد.

در ماه گذشته در ریاض، برندگان کوپا ایتالیا توسط سیمونه اینزاگی، دارندگان اسکودتو در سوپرکاپ ایتالیا را کنار زدند، اما از آن زمان آن‌ها اتفاقات متفاوتی را تجربه کرده‌اند.

پس از پیروزی هفته گذشته مقابل کرمونزه، اینتر در 9 بازی از 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر - از جمله مقابل ناپولی که قبلا شکست ناپذیر بود - پیروز شده، اما در  خانه امپولی در آخرین بازی خانگی خود شکست خورد.

پیروزی یک بر صفر روز سه‌شنبه مقابل آتالانتا منجر به صعود نراتزوری به نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد و دفاع آن‌ها از این جام با دو بازی مقابل یوونتوس در آوریل ادامه خواهد یافت.

در حالی که روملو لوکاکو در بازگشت خود به تلاش ادامه می‌دهد، مارتینز و ادین ژکو همیشه روند گلزنی را حفظ کرده‌اند، اما این رکورد دفاعی آن‌ها در سن سیرو است که باعث می شود اینتر تیم مورد علاقه برای پیروزی در بازی امشب باشد: هیچ تیمی کمتر از اینتر در مسابقات خانگی گل دریافت نکرده است.

شاگردان اینزاگی در دو دربی اخیر خود در لیگ شکست خورده‌اند، این درحالی است که پیشتر در 16 مسابقه دربی این اندازه شکست را تجربه کرده بودند.

در جستجوی سومین پیروزی متوالی در سری آ مقابل اینتر برای اولین بار از فوریه 2004، میلان رقیب سرسختی خواهد بود.

پیروزی 3-2 در مسابقه بازگشت ماه سپتامبر، یک گل به یاد ماندنی از رافائل لیائو تفاوت‌ها را رقم زد. میلان پس از دو امتیاز در خانه مقابل رم، پس از خروج از کوپا ایتالیا، توانست تساوی 2-2 مقابل لچه را حفظ کند، اما پس از شکست آن‌ها در سوپرجام در عربستان، اوضاع اژ بد به بدتر تبدیل شده است.

شاگردان استفانو پیولی که با نتیجه 4 بر صفر از لاتزیو در پایتخت شکست خوردند، ماه گذشته با نتیجه 5 بر 2 در خانه مقابل ساسولو شکست خوردند؛ با این وجود امیدهای ماندگار برای حفظ اسکودتو در مقابل چشمان هوادارانشان فرو ریخت.

با توجه به اینکه پیولی، سرمربی سابق اینتر اکنون تحت فشار قرار دارد تا بتواند یک تفاوت در دربی ایجاد کند، میلان همچنین قصد دارد برای اولین بار از اوایل سال 2017 از شکست در چهار بازی متوالی جلوگیری کند.

با این حال، با دریافت 18 گل در ماه ژانویه آن‌ها نه تنها 15 امتیاز کمتر از صدر جدول عقب هستند بلکه تلاش می‌کنند تا در جمع چهار تیم برتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز