خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: در فوتبال اروپا هم اینطوری سر و صدا به پا می‌کنند؟/ نگذاریم بلای بازی ژاپن برای فوتبال ما تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۲۹۳

بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید این سر و صداها طبیعت فوتبال ماست و در اروپا از این داستان‌ها نداریم و امیدوارم کم شود.

 به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان، هافبک هوادار در خصوص بازی تیمشان با آلومینیوم گفت: بازی خوبی بود. مستحق این نبودیم که مساوی شود، چون در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و روی ریباند گل خوردیم و بازی مساوی شد. به نظرم می‌توانستیم بازی را یک هیج برنده شویم. اما قسمت اینطور بود که مساوی شود.

او در خصوص اعتراضات به داوری از سوی حریف گفت: به نظر من لیگ ما اینطور شده است. از وقتی داوران می‌توانند به نیمکت کارت دهند این اتفاق افتاده و ما راحت صدای نیمکت حریف را می‌شنیدیم و به نظرم طبیعی است. روی تمرکزمان تاثیرگذار است. این سر و صداها طبیعت فوتبال ماست و در اروپا از این داستان‌ها نداریم و امیدوارم کم شود.

شجاعیان ادامه داد: تا وقتی VAR نیاید، در هر صحنه‌ای سر و صدا می‌شود. اگر تمرکز را روی فوتبال بگذاریم بهتر است تا اینکه صحنه را ببینیم و بعد بگوییم حق با داور بود. باید لیگمان را بهتر کنیم و تمرکز را روی فوتبال بگذاریم تا در عرصه ملی هم بلایی که در بازی ژاپن سرمان آمد تکرار نشود.

او در پایان گفت: بعد از کرونا هواداران به ورزشگاه‌ها آمدند، ولی الان هواداران را نداریم. اگر فدراسیون لطف کند که تماشاگران را در استادیوم داشته باشیم جو و کیفیت لیگ‌مان بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز