خبرگزاری کار ایران

14 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۰۹

باشگاه چلسی در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت زیادی داشته است.

به گزارش ایلنا، چلسی در هفته گذشته ژائو فلیکس را با قراردادی قرضی از تیم اتلتیکومادرید به خدمت گرفت و آن‌ها به غیر از برنامه‌ریزی برای جذب مارکوس تورام به دنبال جذب یک بازیکن دیگر هم هستند.

نونی مادوکه، دروازه بان تیم پی اس وی آیندهوون هدف نقل و انتقالاتی جدید باشگاه چلسی است که مذاکرات برای جذب او طی روزهای آینده به صورت جدی پیگیری می‌شود.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات امروز -14 ژانویه- فوتبال اروپا را می‌خوانید:

* بیانیه رسمی شاختاردونتسک: رینات آخمتوف، رئیس باشگاه و بهداد اقبالی، مالک چلسی امروز در مورد انتقال میخائیل مودریک به چلسی صحبت کردند. طرفین به توافق برای انتقال این بازیکن به چلسی بسیار نزدیک هستند.

* رومانو: میخایلو مودریک با چلسی برای قراردادی 100 میلیون یورویی به توافق دست پیدا کرده است و به زودی او به عنوان خرید جدید این تیم معرفی می‌شود.

* یونس موسا، ستاره آمریکایی، انتظار می‌رود با وجود علاقه شدید بسیاری از باشگاه های مطرح در سراسر اروپا، فصل جاری را با والنسیا به پایان برساند. چلسی او را برای مدت طولانی در کنار اینتر و آرسنال دنبال می‌کند، اما انتقال تابستانی محتمل ترین راه حل است.

* ولورهمپتون مدارک قرارداد پابلو سارابیا را در ساعات آینده تکمیل خواهد کرد. هزینه 5 میلیون یورو تایید شد، پاداش و افزودنی‌ها موافقت شد و سارابیا همه شرایط را پذیرفت. آینده روبن نوس به زودی مورد بحث قرار خواهد گرفت زیرا بسیاری از باشگاه‌ها به او علاقه مند هستند.

* تماس‌های مستقیم جدید در ساعات آینده برای معامله مودریک انجام خواهد شد. آرسنال بعد از پیشنهاد 70 میلیون یورویی به اضافه 25 میلیون یورو با شاختار در مورد ساختار مبلغ آن، بحث خواهد کرد. آرسنال می‌خواهد این معامله را در اسرع وقت انجام دهد، بازیکن نیز اصرار دارد چرا که شرایط شخصی از قبل توافق شده است.

* تن هاگ تایید کرد که دونی فندبیک برای ادامه فصل غایب است: "وقتی در طول فصل یک تکل بد و مصدومیت بدی دریافت می‌کنید، آن واقعا وحشتناک است! اما در درازمدت واقعاً خوب به نظر می‌رسد؛ او برای شروع پیش فصل بازخواهد گشت."

* یورگن کلوپ در مورد خریدهای جدید:" فکر نمی‌کنم! فقط همین وضعیت هست که است. کار من استفاده از بازیکن هایی است که داریم. شما نمی توانید همه مشکلات تیم را فقط در یک پنجره نقل و انتقالات مرتب کنید. 

* پورتو به دنبال تمدید قرارداد با مهاجم با استعداد خورخه مایرلس است. مذاکرات در حال انجام است؛ بسیاری از باشگاه های اروپایی به او علاقه مند هستند، زیرا قرارداد فعلی ژوئن آینده به پایان می رسد. مایرلس متولد 2004 است و به زودی دوباره درباره قرارداد جدید او بحث خواهد شد.

* گراهام پاتر در مورد آینده کریستین پولیشیچ: «شانسی برای رفتن او وجود ندارد، نه! او از آن گذشته نامناسب خواهد گذشت و به هر حال هرگز به رفتن او فکری نمی‌شود. او چند ماه در چمن سبز حضور نخواهد داشت."

* ولوز قرار است پابلو سارابیا را با قرارداد دائمی از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد؛ معامله تمام شده است. باشگاه‌ها درباره جزئیات نهایی بحث می‌کنند؛ مبلغ 5 میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها خواهد بود. ماریو لمینا، ژائو گومز و پابلو سارابیا به زودی بازیکنان جدید وولوز خواهند شد.

* چلسی اکنون در تماس مستقیم با پی اس وی آیندهوون برای نونی مادوکه است. او در لیست چلسی در کنار مارکوس تورام به عنوان گزینه بالقوه آبی‌ها قرار دارد. پیشنهاد شفاهی اولیه نزدیک به 30 میلیون یورو همانطور که ریک الفرینک گزارش داد، است. دور جدید مذاکرات برنامه ریزی شده است. پی اس وی به دنبال فروش با شرایط از پیش تعیین شده است.

* آنتونیو کونته تایید کرد که لوکاس مورا به صورت رایگان باشگاه را ترک خواهد کرد: "این تصمیم باشگاه است، قرارداد او تمدید نخواهد شد. این فصل برای لوکاس فصل سختی است. صادقانه بگویم در ذهن من زمانی که این فصل را برنامه ریزی کردیم، لوکاس بازیکن مهمی برای ما بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز