خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سانتوس: گل‌های بدی را مقابل غنا دریافت کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۸۱

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از عملکرد شاگردانش مقابل غنا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رضایت نسبی دارد.

به گزارش ایلنا، فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش امشب (پنجشنبه) در اولین دیدار خود در گروه H جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بر غنا غلبه کند، پس از این دیدار گفت: از نظر سازماندهی و انتقال توپ از خط دفاع به خط حمله، ما خیلی خوب عمل کردیم. غنا هرگز نتوانست در  ضدحملات برای ما مشکل ایجاد کند. آنها در نیمه اول شوتی به سمت دروازه ما نزدند. ما در کار با توپ خوب بودیم اما منفعل بودیم. ما تنها در خلق موقعیت خوب کار  نکردیم.

وی افزود: از 10 دقیقه پایانی نیمه اول به بعد بهتر شدیم و چهار موقعیت خطرناک با ارسال سانتر ایجاد کردیم. از همان مقطع بازی بود که تیم تهاجمی‌تر عمل کرد و موقعیت‌هایی را ایجاد کرد که تا آن لحظه از بازی ایجاد نکرده بود. ما باید صبوری به خرج می‌دادیم. حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و بین دو نیمه هم به بازیکنانم گفتم که با این روش بازی نمی‌توانیم به گل برسیم.

سرمربی پرتغال در تکمیل صحبت‌هایش اظهار داشت: بازیکنانم متوجه شدند که منظورم چیست و سعی کردند نوع بازی‌شان را در نیمه دوم اصلاح کنند. همین اتفاق هم افتاد و پنالتی که به دست آوردیم، نمونه این تغییر روش بازی ما بود. ما اما گل‌هایی بدی دریافت کردیم که از هیچ به ثمر رسیدند. هیچکس نمی‌تواند گل‌هایی را که از ناکجاآباد به دست آمده را بپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز